1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Hallo, ik ben Camiel.

1
datum 13-01-13 12:12
startpost
Camiel
Ik ben 35 jaar en kom uit het Brabantse Oirschot. Mijn hobby's zijn muziek luisteren. Ik bespeel zelf niks maar luister des te meer. Mijn smaak is erg breed, maar het gelukkigst maak je mij met rock en metal. Verder lees ik graag en steeds meer. Bezoek graag het theater en de bioscoop. In het verleden speelde ik toneel. Door een medisch oorzaak heb ik er mee moeten stoppen. Een andere grote hobby is poëzie. Dat begon midden jaren '90. Toen ik in de boekenkast van mijn ouders een bundel tegen kwam van Toon Hermans. Ik begon zelf wat probeersels op papier te zetten. Die weer verdwenen in de prullenbak. Tot dat ik een beeld kreeg wat me heel de week achtervolgde. In dat weekend kwam mijn eerste echte gedicht op papier. Familie en vrienden waren zeer positief. Wat mij positieve energie gaf om door te gaan. Nou ben ik geen snelle schrijver. En door mijn medische achtergrond heeft er nog een gat gezeten van enkele jaren voor dat ik echt door schreef. Sinds 2010 ben ik weer actief bezig. Zowel met schrijven als met voordragen. Ik deed mee met een poetryslam in het Brabantse Boxtel. Waar ik tweemaal in de voorrronde stond. Maar nog geen finale plek heb overwonnen. Het voordragen geeft zo'n fijne boost. Dat ik hier zeker mee door ga. Maar ook geniet ik van het creatieve proces van het idee verwerken tot gedicht. Onderwerpen haal ik uit het leven. Die me interesseren, irriteren, vrolijk of droevig maken. Een hele grote wens is om mijn werk uit te geven. De droom van iedere dichter, lijkt me. Daarom voor nu eerst veel nieuw werk gaan schrijven!
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust, je krijgt altijd antwoord terug.
datum 13-01-13 12:19
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Welkom, leuke gedichten heb je
datum 13-01-13 12:43
reactie 2
Camiel
Bedankt Nathan!
datum 13-01-13 13:25
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Ha Camiel,

Leuk dat je er bent!
datum 13-01-13 15:04
reactie 4
DJolien
Hoi,
welkom in de site, en veel plezier
datum 13-01-13 17:46
reactie 5
Verwijderde gebruiker
welkom hier !
datum 13-01-13 18:05
reactie 6
huibvanriet
Hi Camiel,
Welkom op deze website. Veel succes en dat je doel mag bereiken. Het is ook mijn droom ooit een gedichtenbundel uit te geven. Ik vind het voordragen van gedichten net als jij erg leuk om te doen en krijg postieve reacties. Binnenkort krijg ik weer de kans om uit eigen werk te mogen voordragen. Ik verheug me er nu al op. Groet Huib
datum 13-01-13 19:34
reactie 7
Autisme
WELKOM!!
datum 13-01-13 21:57
reactie 8
Camiel
Bedankt iedereen!
Huib, het is zeker een (adrenaline) kick om te mogen voor dragen uit eigen werk. Alvast succes met je aankomens voordracht!
datum 13-01-13 22:53
reactie 9
marill
welkom Camiel, je gedichtjes vind ik verrassend grappig.
hoop nog veel van je te lezen.
Groetjes,
Marill.
datum 13-01-13 23:18
reactie 10
Reiziger
Welkom Camiel, veel dichtplezier hier!
Je gedichten zien er veelbelovend uit!
datum 15-01-13 16:16
reactie 11
Verwijderde gebruiker
Welkom!
datum 15-01-13 19:10
reactie 12
huibvanriet
Camiel,
Ben jij ook van plan om naar de 'poetryslam' finale in Boxtel te gaan? Misschien is het leuk elkaar daar te ontmoeten?
Groet Huib
datum 15-01-13 21:07
reactie 13
Camiel
Ja Huib, dat ben ik zeker van plan. Deze editie heb ik niet mee gedaan. Omdat ik niet op tijd klaar was met nieuwe gedichten. Maar ik ga zeker, zijn altijd inspirerende avonden. Het lijkt me leuk om elkaar daar te ontmoeten.
datum 16-01-13 09:40
reactie 14
huibvanriet
@ Camiel
O.k. als er niets tussen komt ben ik aanwezig, groet Huib
Naar boven

1

Reageren op: Hallo, ik ben Camiel.

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.