Stel je voor: Hallo, ik ben Camiel.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Camiel Berichten: 4 |
Ik ben 35 jaar en kom uit het Brabantse Oirschot. Mijn hobby's zijn muziek luisteren. Ik bespeel zelf niks maar luister des te meer. Mijn smaak is erg breed, maar het gelukkigst maak je mij met rock en metal. Verder lees ik graag en steeds meer. Bezoek graag het theater en de bioscoop. In het verleden speelde ik toneel. Door een medisch oorzaak heb ik er mee moeten stoppen. Een andere grote hobby is poëzie. Dat begon midden jaren '90. Toen ik in de boekenkast van mijn ouders een bundel tegen kwam van Toon Hermans. Ik begon zelf wat probeersels op papier te zetten. Die weer verdwenen in de prullenbak. Tot dat ik een beeld kreeg wat me heel de week achtervolgde. In dat weekend kwam mijn eerste echte gedicht op papier. Familie en vrienden waren zeer positief. Wat mij positieve energie gaf om door te gaan. Nou ben ik geen snelle schrijver. En door mijn medische achtergrond heeft er nog een gat gezeten van enkele jaren voor dat ik echt door schreef. Sinds 2010 ben ik weer actief bezig. Zowel met schrijven als met voordragen. Ik deed mee met een poetryslam in het Brabantse Boxtel. Waar ik tweemaal in de voorrronde stond. Maar nog geen finale plek heb overwonnen. Het voordragen geeft zo'n fijne boost. Dat ik hier zeker mee door ga. Maar ook geniet ik van het creatieve proces van het idee verwerken tot gedicht. Onderwerpen haal ik uit het leven. Die me interesseren, irriteren, vrolijk of droevig maken. Een hele grote wens is om mijn werk uit te geven. De droom van iedere dichter, lijkt me. Daarom voor nu eerst veel nieuw werk gaan schrijven! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust, je krijgt altijd antwoord terug. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom, leuke gedichten heb je |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt Nathan! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Ha Camiel, Leuk dat je er bent! |
| reactie 4
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Hoi, welkom in de site, en veel plezier |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
welkom hier |
| reactie 6
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Hi Camiel, Welkom op deze website. Veel succes en dat je doel mag bereiken. Het is ook mijn droom ooit een gedichtenbundel uit te geven. Ik vind het voordragen van gedichten net als jij erg leuk om te doen en krijg postieve reacties. Binnenkort krijg ik weer de kans om uit eigen werk te mogen voordragen. Ik verheug me er nu al op. Groet Huib |
| reactie 7
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
WELKOM!! |
| reactie 8
|
|
|
Bedankt iedereen! Huib, het is zeker een (adrenaline) kick om te mogen voor dragen uit eigen werk. Alvast succes met je aankomens voordracht! |
| reactie 9
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
welkom Camiel, je gedichtjes vind ik verrassend grappig. hoop nog veel van je te lezen. Groetjes, Marill. |
| reactie 10
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Welkom Camiel, veel dichtplezier hier! Je gedichten zien er veelbelovend uit! |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
Welkom! |
| reactie 12
|
|
|
Camiel, Ben jij ook van plan om naar de 'poetryslam' finale in Boxtel te gaan? Misschien is het leuk elkaar daar te ontmoeten? Groet Huib |
| reactie 13
|
|
|
Ja Huib, dat ben ik zeker van plan. Deze editie heb ik niet mee gedaan. Omdat ik niet op tijd klaar was met nieuwe gedichten. Maar ik ga zeker, zijn altijd inspirerende avonden. Het lijkt me leuk om elkaar daar te ontmoeten. |
| reactie 14
|
|
|
@ Camiel O.k. als er niets tussen komt ben ik aanwezig, groet Huib |
| Naar boven | |