Huiskamer: Welke is jou favoriet?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Beste dichters, ik was eens benieuwd naar wat jullie favoriete gedicht is die ik tot nu toe geschreven heb? Om het wat makkelijker te maken, heb ik hieronder een top 5 staan. Graag zou ik van jullie dan willen weten welke je de mooiste/beste oid vindt, en waarom. Vrijdag 18-01-13 (onder voorbehoud) zal ik er een top 3 van maken 1: www.1001gedichten.nl/gedichten/73761/jouw_innerlijke_kracht/ 2: www.1001gedichten.nl/gedichten/41894/voor_iedereen_schijnt_er_een_ster_aan_de_hemel/ 3: www.1001gedichten.nl/gedichten/76823/voor_mijn_beste%2c_bijzondere_vriendin/ 4: www.1001gedichten.nl/gedichten/44502/een_speciale_band_tussen_jou_en_mij%3C3/ 5: www.1001gedichten.nl/gedichten/78079/wat_is_liefde/ |
| reactie 1
|
|
|
Star Poet Berichten: 58 |
Met alle respect Tim, maar ik denk niet dat je de bedoeling van deze website door hebt. Deze dient niet om reclame te maken voor jezelf of je gedichten. De bedoeling is, als ik het goed op heb, om emoties los te laten en te genieten van elkaars gedichten. Mvg Star Poet |
| reactie 2
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Ik wil ook geen reclame maken, en ik snap wel wat je bedoeld. Maar was gewoon nieuwschierig naar de meningen. Bedoel er verder helemaal niks mee. Ik schrijf de gedichten puur voor vermaak, en emotie's te uiten. |
| Naar boven | |