Gedichten check: Graag jullie mening please
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Hallo mededichters, ik vond dat het wel weer eens tijd werd voor een nieuw gedicht, dus bij deze: Geluk, wat is nou geluk, en hoe voelt geluk eigenlijk? Geluk is een gevoel dat zelfs in het kleinste dingetje zit Het geeft je een super gevoel van top tot teen Je krijgt het gevoel alsof er een nieuwe wereld verschijnt Een wereld waar de zon altijd schijnt, waar je ook bent Waar je zelf de regels bepaald, en je voelt je er vogelvrij Soms is de weg er naar toe kort, en soms heel lang Zo lang, dat het lijkt of je hopeloos verloren bent Maar telkens weer, als dat gevoel mij beheerst Ben jij er die mij red van de angst en wanhoop Het is eigenlijk niet echt uit te leggen hoe het komt Maar zeker is, het is een kracht diep vanuit het hart Een kracht waar maar weinig mensen over beschikken Alleen bijzondere mensen zoals jij beheersen die kracht Daarom ben ik ook zo trots op jou als mijn vriendin Want ook al besef je het zelf niet altijd even goed Jij bent gewoon geweldig, super en MIJN ware liefde En daar ben ik je voor altijd en eeuwig dankbaar voor |
| Naar boven | |