Stel je voor: Ik...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Ik ben mezelf Maar dat was anders ik was net elf (eingelijk was ik 9maar anders rijmt het niet meer xD) Toen alle elende begon , eerst leek het nog niet erg , maar het bleef maar doorgaan Iedere pauze moest ik weer alleen staan Ik werd mijn hele basisschool tijd gepest , maar gellukig nu niet meer . Nu , zijn er andere dingen Ik moet mezelf even dwingen Dwingen om door te gaan met me leven Ik heb zovaak me leven willen geven Thuis gaat het ook niet goed Ik weet niet meer zogeod hoe alles moet Ze schelden en slaan , ik word hier gek Af en toe denk ik houd je b*k Maar nu krijg ik hulp , hulp van mijn lieve nicht Is het einde dan eindelijk in zicht ? Me nicht helpt me , ze weet dat ik niet gelijk met me ouders kan praten . En eerst met mezelf moet vragen . Eerst mijn zelfvertrouwen weer terug moet krijgen en mijn houding aan moet passen . Ik mag niet opgeven , anders laat ze me vallen , en dat wil ik niet . Ze is alles voor mij Owke , dit is het in het kort . Het is heel onduidelijk . Dus voor vragen , ik sta er open voor Xxx Mandy |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Aardige nicht heb je Welkom hier |
| reactie 2
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Het is best duidelijk hoor en erg moeilijk. Je hebt een erg wijze nicht Mandy! Ga dr tegenaan en ga voor jezelf, samen met je nicht. Daarna kun je je op anderen richten. Welkom hier en veel plezier |
| reactie 3
|
|
|
Mijn nicht is echt een schatje , maar ze is ook hard voor me . Al heb ik dat nodig . @Reiziger , ik richt me idd veel liever op andere . Ik ga het proberen , heel misschien kan ik regelen dat ik een maandje uit huis mag , ff ergens anders zijn . Heel erg bedankt |
| reactie 4
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Mooi gedicht Mandy. Blijf sterk, hou van jezelf want je bent het waard. Blijf aub van die mooie gedichten maken. Gooi je emoties er maar in. |
| reactie 5
|
|
|
@Eri369 , ik zal het doen , al is het zwaar . Dat zoiezo , mijn emoties zijn mijn insperatie |
| reactie 6
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Mandy, vechten geeft kracht zelfs in het duister van de nacht als de beelden komen spoken denk dan aan wat je hebt besproken met je lieve nicht al zie je nergens licht alleen het duister zet je hart open en luister Liefs, Marill. |
| reactie 7
|
|
|
@Marill super bedankt Vooral dat '' als de beelden komen spoken , denk dan aan wat je hebt besproken '' dat vind ik echt heel erg mooi Xxx Mandy |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
welkom hier mandy! ik wens je veel sterkte daarmee, en hoop dat je het hier in ieder geval naar je zin krijgt! liefs |
| reactie 9
|
|
|
@Riannae1998 bedankt Ik zal het hier vast naar me zin hebben xx Mandy |
| Naar boven | |