Huiskamer: boek
|
startpost
|
|
|---|---|
|
gekke-ikke Berichten: 28 |
heey ik ben gekke-ikke mijn beste vriendin is bijna een jaar geleden overleden en ik wil nu graag een boek schrijven over wat er gebeurd is hoe ze was wat we deden zodat ik dat nooit meer vergeet want hier ben ik bang voor maar weet iemand van jullie een winkel of een site waar ik een leeg boek kan kopen dank jullie groetjes gekke-ikke |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
een leeg boek heb ik nog nooit ergens gezien. Wat je wel kunt doen is je verhaal schrijven op word en opslaan. Daarna kun je hier op deze site je boek laten drukken. Kijk onder dichtbundel uitgeven, daar kun je ook een boek uitgeven. Succes. |
| reactie 2
|
|
|
maar het is niet de bedoeling voor mezelf dat ik het uit ga geven omdat ik mn diepste gevoel erin op ga schrijven en ik heb nog nooit eerder een boek geschreven het is moeilijker van dichten en daar ben k al slecht in... maar bedankt voor je reactie |
| reactie 3
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Hi, Een leeg boek (dummy boek) kan je kopen bij die 'witte boekwinkels', waar ze rest voorraden en goedkope boeken verkopen. m.vr.gr. Huib |
| reactie 4
|
|
|
heel erg bedankt ik ga vanmiddag even bij de slegte kijken ik denk dat ze het daar ook wel moeten hebben dan Dank jullie wel Groetjes Gekke-ikke |
| reactie 5
|
|
|
hoi, is het gelukt, heb je een leeg boek gevonden? is het gelukt is de vraag begin je dan vandaag aan een reis door het verleden zodat je in het heden je verdriet kunt helen door het met je papier te delen Heel veel succes, Marill. |
| reactie 6
|
|
|
ik heb wel iets gevonden maar niet wat ik mooi genoeg vond wat ik kon gebruiken voor haar ik wil een perfect boek net als dat zij was een boek dat laat zien hoeveel ze voor me betekend en langzaam ben ik kapot aan het gaan van de gedachte dat ze een jaar gelede vertelde dat ze zelfmoord wilde plegen ik ga vaak naar dr graf nu en was laatst bij dr vader thuis en die wilde me weg hebben en gaf me alleen maar een ketting en een ring en zei niets soms heb ik het nodig om te kunnen praten over dr maar niemand kent dr zoals ik dr ken |
| reactie 7
|
|
|
Hoi, ik schrijf dit voor jou, het raakt me jouw verhaal. niemand kent jouw verdriet waarvoor je alles verliet nu jij er niet meer bent niemand je zo kent als ik nu heb ik het gevoel dat ik stik kijk me staan aan je graf met een ketting die je vader me gaf met jouw mooie ring als een herinnering maar dit is niet wat ik bedoel het is mijn gevoel daaraan wil ik me wijden woorden en gevoelens die strijden om erkenning ik wil een zuivere herinnering |
| reactie 8
|
|
|
hey wat een mooi gedicht dankje ik heb een gedicht geschreven en die moet nog goedgekeurd worden over haar en alles wat er gebeurd is hij is wel ontzettend lang maar het is alles wat er gebeurd is al mijn gevoel en verdriet en boosheid als je mijn gedichten even in de gate houd zie je hem vanzelf wel ik zal nog wel een link ervan bij deze topic plaatsen dank jullie wel in elk geval ik vind heel veel steun bij deze site |
| reactie 9
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
ik vind het een heel mooi gedicht marill en gekke-ikke:veel sterkte ook al is het al een jaar geleden bij jou ik weet wat je voelt ik heb een hond die 3 jaar geleden is gestorven ik huil er nog altijd om. |
| reactie 10
|
|
|
http://www.1001gedichten.nl/gedichten/80143/hoe_wij_waren/ dit is de link naar het gedicht voor degene die het willen lezen en dankje Valab al denk ik dat een vriendin of een hond in de meeste gevallen anders voelt (kan zijn dat het bij jou anders is hoor) ik heb veel steun aan de mensen op deze site dank jullie daarvoor <3 Xx Mij |
| Naar boven | |