Gedichten check: aantal gedichten van mij
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Hoi ik ben Linda en ik ben 14jaar ik schrijf gedichten en ben er erg onzeker over. ik zocht naar een site om mijn gedichten te laten "keuren" en toen kwam ik deze tegen dus ik heb meteen een aantal gedichten opgezocht in een schrifje en hier zijn er een paar: De schreeuw: ik sta alleen in `t midden van de wereld helemaal alleen sta ik daar sta ik daar te wachten te wachten op iemand iemand die sterk genoeg is om me te helpen iemand die uit mijn droom ontwaakt en werkelijkheid wordt ik wik en ik weeg onderneem nou actie! roept de een terwijl de ander rustig zegt wees stil en waht hij komt vanzelf wel ik wik en ik weeg ineens begin ik te schreeuwen zo hard als ik maar kan het is een schreeuw om aandacht liefde en genog van het leven het is een schreeuw van wanhoop en het is een schreeuw van mij Einde. Nacht ik vind de enige ontlading in de stilte van de nacht in de dromen, de gerustheid een goed einde maar dat is allemaal verbeelding alles vervaagt, wordt gevangen door de meedogeloze wekker die alle symfonie verjaagt alleen dat geluid, haalt me uit de heerlijkheid van de nacht, de stilte, nergens aan hoeven denken kan dat niet vaker gebeuren? de gerustheid, de ontlading, een goed einde Einde. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 14 |
Moooi Nja veel succes met verder dichten |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
dank je wel jessie123! fijn om te horen! |