Gedichten check: voorgoed haar ogen dicht
|
startpost
|
|
|---|---|
|
susanne18 Berichten: 12 |
Langs haar arm rolt een druppel bloed Uit haar keel klinkt een lege schreeuw De nagels staan in haar huid gedrukt En haar handen voelen aan als sneeuw Striemen tekenen in haar rug een figuur De donkere ogen leggen haar ziel bloot Nachtenlang heeft ze eenzaam liggen huilen Het stiekem krassen wordt eens haar dood In een opwelling zichzelf zwaar verdoofd lichamelijke zwakte en in haar hoofd rust Verkerend in een vage maar fijne waas Is hij het die ze met tederheid kust Langzaam verdwijnent in een diepte steeds verder weg van het licht De tranen zijn gestopt met huilen Ze deed voorgoed haar ogen dicht |
| reactie 1
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
heel mooi gedicht ! echt heel mooi ! x A. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
wow ik wil niet veel zeggen maar ik zit hier te huilen.. :$ een vriendin van me heeft zichzelf ook gesneden maar zij is zo goed als gestopt maar het had niet veel gescheelt.. wow echt mooi gedicht (A) -linda- |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 14 |
woouww mooi!!! Alleen het maakt me een beetje somber Maar wel mooi gedicht |
| reactie 4
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Wauw Egt een super mooi gedicht! Kan er niet veel over zeggen, echt super mooi gewoon! xx |
| reactie 5
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Ik denk niet dat ik nog veel aan de al gegeven reactie toe te voegen heb :o Echt een heel mooi gedicht |
| Naar boven | |