Huiskamer: 21-12-2012 wereldwijde meditatie
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
Hoi allemaal, mss boeit het niet iedereen maar ik wilde even delen dat er op 21-12-2012 een wereldwijde geleide meditatie gaat plaats vinden. Zoveel mogelijk mensen, over de hele wereld gaan dan tegelijk, op precies het zelfde moment mediteren om zo de gedachte van hoop, liefde, vergiffenis, eenheid en vrede samen te delen en te laten stromen over onze hele planeet, jong en oud. Klinkt een beetje zweverig, maar baat het niet, schaadt het niet. Op 12-12-12 was er een gelijke soort meditatie, en dit heb ik als erg bijzonder ervaren. Dit is de website met de countdown : www.themastershift.com/The_Master_Shift/Home.html Als de teller nul slaat, op play drukken, geen haast, het is pas over 2 dagen Momenteel ben ik bezig met de vertaling van de meditatie naar het Nederlands in opdracht van TheMasterShift, en hoop dit af te hebben voor de 21e, zodat jong en oud, in Nederland en Belgie, kunnen meedoen. Dit is overigens de commercial die is gebruikt op de 12e van de 12e van de 12e, het idee blijft hetzelfde: www.youtube.com/watch?v=gkBnA16Y_5g Groetjes, liefde, hoop, kracht, moed en vrede van een zeker iemand |
| Naar boven | |