1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: forum

1
datum 10-11-08 18:23
startpost
Joop
hey allemaal

ik heb even een opmerking, niet om iemand mee te beledigen maar kwil et gewoon even kwijt oke..

de laatste tijd is het niveau van de gedichten op het forum erg gezakt. onder andere doordat mensen er gedichten op zetten die erg simpel zijn. ook worden er elke dag TE veel gedichten toegevoegd zodat niemand meer de gedichten van een ander Echt leest...!! probeer je gedichten wat mooier, serieuzer en meer in stijl te maken, mwant sommigen deden dat eerst ook maar gooien er de laatste tijd wat mindere gedichten op. Ook merk ik dat mensen er gedichten opzetten die al door de admin zijn goedgekeurd en de eigenlijk niet op het forum horen...

nouwja ik hoop dat ik niemand beledigd heb ofzo en anders spijt me dat

xxx
Joop
datum 15-11-08 20:54
reactie 1
Admin
Goed punt Joop,

Ik ga hier beter op letten. mochten meer mensen die dit willen doen. Ik zoek een nog Moderator voor het forum
datum 17-11-08 16:49
reactie 2
Daniel
Goed punt ( hoop ik niet dat ik ook 1 van die mensen ben) lol
En anders....shame on me 8|
datum 19-11-08 15:37
reactie 3
Joop
nee had het eigenlijk niet over jou
maar als je je aangesproken voelt
datum 20-11-08 10:54
reactie 4
joycejoy
ik had dit ook al lang willen zeggen,maar ja wie ben ik? ik heb ook een paar gedichten gemaakt die ik dacht van,hoe had ik dit kunnen maken?
datum 20-11-08 14:01
reactie 5
Joop
nou en die heb ik ook, zeker weten! maar dat is toch ook de bedoeling van een site als deze?!! Alleen zijn er nu mensen die steeds betere gedichten maakten maar nu weer wat onzin gedichten erop zetten. blij dat jullie het iig met me eens zijn

knuffel
Naar boven

1

Reageren op: forum

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.