Huiskamer: tot later
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
Dag iedereen, zoals jullie als konden lezen in mijn brief naar God, is er net een vriendin van mij overleden aan kanker. Hierdoor wil ik even tijd nemen om alles rustig weer op een rijtje te zetten en afscheid te kunnen nemen. Ik zal dus waarschijnlijk niet meer zoveel gedichten op deze site zetten, maar mijn account blijft wel bestaan. Ik kom zeker nog terug, misschien over twee weken, misschien over een maand. Tot later, Elke |
| reactie 1
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Hoi Elke, het is vreselijk om een vriendin te verliezen. Daar bij komen heel wat emoties los. Verdriet, woede, eenzaamheid, machteloosheid en noem maar op. Een van de uitgesproken manieren om verlies te verwerken is er over praten of het van je af te schrijven. Gedichten zijn daar een heel goed hulpmiddel bij. Ik kan me voorstellen dat je je emoties even voor jezelf wilt houden, maar mijn tip is: ga door met schrijven!! Schrijf ze en houd ze nog even voor jezelf als je ze niet wilt publiceren. Kijk er over een tijdje nog eens naar en je zult zien dat er hele mooie bij zitten. Ik wens je heel veel sterkte. liefs Erica |
| reactie 2
|
|
|
merel12 Berichten: 45 |
sterkte!! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 17 |
Heel veel sterkte! |
| reactie 4
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
heel veel sterkte gewenst ! het is verschrikkelijk om iemand te verliezen.. laatst heeft een vriend zelfmoord gepleegd.. totaal andere situatie, maar het gemis blijft hetzelfde.. blijven schrijven want inderdaad zoals erica zegt, dat helpt ! ookal wil je het (nog) niet publiceren, dat begrijpt iedereen! nogmaals veel sterkte Liefs Melissa |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sterkte |
| reactie 6
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Sterkte en probeer idd te blijven schrijven, vertrouw je woorden toe aan je papier en bewaar ze.....Liefs Vicky |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
heel veel sterkte komende tijd! en doe wat jou het beste lijkt . veel liefs, Rianne |
| reactie 8
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
veel sterkte, Ik weet wat je voelt ik ben mijn opa, mijn hond, mijn 2 cavia's en mijn overgroot moeder verloren. Liefs Valab |
| reactie 9
|
|
|
ard-jan Berichten: 45 |
goh, heel veel sterkte gewenst! |
| reactie 10
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
ard-jan had je het over Elke-? |