Gedichten check: Rood
|
startpost
|
|
|---|---|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
Lang geleden, maar hier ben ik weer met een nieuw gedicht Ik zit in een hele moeilijke periode op dit moment, ik heb het heel zwaar Op een paar maanden tijd zijn mn oma en mn nonkel gestorven en heeft mn mama opnieuw kanker.. Het is allemaal veel te veel, ik ben er een beetje onder door aan het gaan. Sindskort heb ik iets gevonden wat me een beetje helpt, iets dat sommigen van jullie misschien wel kennen.. Ik snijd mezelf.. Daarover dit gedicht Rode druppels bloed Ik doe door tot ik ze zie Pijn? Pijn voel ik niet Stress sijpelt weg Het lucht op, opluchting Ik schaam me Het mocht niet Helemaal niet Nee, echt niet gebeuren En toch een tweede keer Morgen opnieuw? Of stop ik ermee En zoek ik iets anders Spijt komt altijd te laat.. Liefs,Melissa |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 7 |
Sterkte en heel mooi gedicht! |
| reactie 2
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
dankjewel BlownAway ! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 7 |
Graag gedaan:-) |
| reactie 4
|
|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
Mooi Melissa, of eigenlijk niet als je snapt wat ik bedoel, maar je gedicht is erg mooi. Ik weet hoe moeilijk dit is, althans op m'n eigen manier. Ik heb ook ge-automutileert, mezelf gesneden, en het is niks om je voor te schamen, al deed ik dat zelf ook. Het gaf me rust, even afgeleid van de pijn die ik in m'n hart voel, al is dit maar voor even, het geeft toch even een adempauze. Ik zou zeggen, blijf schrijven, puur voor jezelf, en wanneer jij vindt dat je er klaar voor bent, kun je dit ook delen. Pen en papier zijn voor mij de middelen waarmee ik enigszins vrijheid kan ervaren en troost kan vinden. Ik hoop dat jij dit ook kan ervaren of leert te ervaren. Ik wens je kracht, en moed om door te vechten. Je gedicht raakt me. Laat je door niemand stoppen of naar beneden halen. A calm sea does not make a skillfull sailor. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hoop meer van je te lezen, geef niet op! Yvu22 |
| Naar boven | |