1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Rood

1
datum 10-12-12 18:51
startpost
TheyCallMeMelissa
Lang geleden, maar hier ben ik weer met een nieuw gedicht

Ik zit in een hele moeilijke periode op dit moment, ik heb het heel zwaar
Op een paar maanden tijd zijn mn oma en mn nonkel gestorven en heeft mn mama opnieuw kanker..
Het is allemaal veel te veel, ik ben er een beetje onder door aan het gaan. Sindskort heb ik iets gevonden wat me een beetje helpt, iets dat sommigen van jullie misschien wel kennen.. Ik snijd mezelf..
Daarover dit gedicht

Rode druppels bloed
Ik doe door tot ik ze zie
Pijn? Pijn voel ik niet
Stress sijpelt weg
Het lucht op, opluchting

Ik schaam me
Het mocht niet
Helemaal niet
Nee, echt niet
gebeuren

En toch een tweede keer
Morgen opnieuw?
Of stop ik ermee
En zoek ik iets anders
Spijt komt altijd te laat..

Liefs,Melissa
datum 12-12-12 14:15
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Sterkte en heel mooi gedicht!
datum 12-12-12 14:41
reactie 2
TheyCallMeMelissa
dankjewel BlownAway !
datum 12-12-12 16:03
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Graag gedaan:-)
datum 18-12-12 00:29
reactie 4
Yvu22
Mooi Melissa, of eigenlijk niet als je snapt wat ik bedoel, maar je gedicht is erg mooi.
Ik weet hoe moeilijk dit is, althans op m'n eigen manier. Ik heb ook ge-automutileert, mezelf gesneden, en het is niks om je voor te schamen, al deed ik dat zelf ook.
Het gaf me rust, even afgeleid van de pijn die ik in m'n hart voel, al is dit maar voor even, het geeft toch even een adempauze. Ik zou zeggen, blijf schrijven, puur voor jezelf, en wanneer jij vindt dat je er klaar voor bent, kun je dit ook delen. Pen en papier zijn voor mij de middelen waarmee ik enigszins vrijheid kan ervaren en troost kan vinden. Ik hoop dat jij dit ook kan ervaren of leert te ervaren.
Ik wens je kracht, en moed om door te vechten. Je gedicht raakt me. Laat je door niemand stoppen of naar beneden halen.

A calm sea does not make a skillfull sailor. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik hoop meer van je te lezen, geef niet op!

Yvu22
Naar boven

1

Reageren op: Rood

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.