Gedichten check: Bootje en Pan
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
een bootje wou eens varen over de rustige zee en woeste baren het voer uit de haven naar de zee en droeg grote golven met zich mee het bootje was bang, zo alleen en dacht bij zichzelf: Waar ga ik heen? een storm kwam aangezet het bootje werd de bal van een pingpongpalet ping-pong, ping-pong deze reis was veel leuker toen ze begon dacht het bootje bang en een traan liep over haar wang ze zag de kust van een vreemd land waar ben ik nu weer beland dacht het bootje vreselijk moe ze haatte al haar reis-gedoe aan de steiger langs de rand had ze een prachtig uitzicht over het strand zo slecht is het hier nog niet *gaap* tevreden viel ze in slaap twee dagen later werd ze wakker er lag een pan naast haar, de arme stakker snel pakte ze de pan ga je mee op reis, pan? en de pan zei super mega blij ja, dan zijn we nooit meer alleen sindsdien varen ze overal samen heen en werden de beste vrienden gedicht voor een meisje dat ik bootje noem & zij noemt mij pan. wij kennen elkaar nog maar 3 maanden, maar zijn de beste vrienden. Onlangs vroeg ze mij een gedicht te schrijven over vriendschap dus schreef ik dit, gewoon omdat ik van haar hou. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Wat een superlief gedicht! Kinderlijk en toch volwassen... erg mooi. |
| Naar boven | |