Huiskamer: iets leuks te vertellen?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Olgatje Berichten: 7 |
Hey! Plaats hier dingen je je hebt te vertellen! Gewoon omdat het anders zo saai op het forum is. Wij hebben verlengd weekend! 4 dagen!! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 5 |
lekker!!! ik heb morgen laatste uur vrij!!! maar eeeh werder heb ik niet zoveel... ojah ik heb een 8.8 voor latijn gehaald xxxxxxnienke....................... |
| reactie 2
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Ik heb sinds kort eigen site www.droomster.nl groetjes. |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
hee Leuke sitee xxxxxx |
| reactie 4
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
mooie site ik heb meteen even gekeken |
| reactie 5
|
|
|
ljnina Berichten: 24 |
doomster.. Heb je site bekeken..en de gedichten gelezen, ziet er erg goed uit. Indrukwekkend en inderdaad woorden komen tot leven. Ga zo door!!! Groetjes ljnina |
| reactie 6
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
hej doom mooie site!! heb hem meteen ff bekeken ik moet maar weer es wat actiever worden kussies joop |
| reactie 7
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Supermooie site, mooie illustraties ook. XxX Marcella Oja heb ik nog wat te vertellen?? Vandaag veel vetraging met de bussen gehad 2 en een half uur teruggereden en vanmorgen verkeerde bus gepakt haha Doeidoei |
| reactie 8
|
|
|
Fijn allemaal, Ma mijn pret is bijna voorbij,, morgen school! En de eerste uur bio, voortplanting bij de mens... |
| reactie 9
|
|
|
haha intressantt :p krijge wij ook straks.. nou he, verheug me er errug op. x |
| reactie 10
|
|
|
Fleurrry Berichten: 5 |
droomer... mooie gedichten zeg!! ik ben bijna klaar met mijn 100 gedichten. ik schrijf namelijk liefdes gedichten,, maar echt heel mooi hoor. dikke kussen. ps wie van jullie heeft een vriend, en schrijven jullie ook naar elkaar gedichten?? |
| reactie 11
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Hoi meiden en daniel natuurlijk,fijn dat je er weer bent joop was bang dat je weer klachten had. Ik heb schik met de site maar moet nog veel aan gebeuren.lang niet alle gedichten staan erop,sommige plaatjes moeten verandert foto s ed en je kunt ook via mail leuke dingen of gedichtjes of iets van jezelf insturen zijn we aan bezig gastenhoek maar heeft ff tijd nodig nu heb ik het ff druk dochter in ziekenhuis dus zorg ik voor 2huishoudingen kinderen en honden!dus rennen geblazen goed voor lijn hihi.allemaal lieve groetjes doomster! |
| reactie 12
|
|
|
Fleurrry: Jaahh, ik heb n vriend en schrijf hem ook wel eens een gedicht Hij heeft ook eens eentje aan mij geschreven, echt super lief (L) && Ik hoef nog maar eventjes mn corset om!! xx |
| reactie 13
|
|
|
WE HEBBEN NU EXAMENS!!! al 4 gedaan. Het was niet zo moeilijk, ma morgen nederlands! PS: inderdaad mooie gedichtjes, droomster! |
| reactie 14
|
|
|
x Leoni Berichten: 11 |
bleehh. examenss. leef met je mee. xD laten we het ovr onszelf hebbe. * hebt morgen s.o. over voortplanting bij de mens. ^^. xx |
| reactie 15
|
|
|
Mliss92 Berichten: 4 |
Hee Doomster, Ik heb je site bekeken, en vind het echt een hele mooie site, Ga vooral zo door! Groetjes Melis |
| Naar boven | |