1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Namen in gedichtenbundel

1
datum 07-12-12 00:01
startpost
Verwijderde gebruiker
Even een vraag: Welke namen komen er bij de gedichten te staan die in de wedstrijdbundel verschijnen... de namen die hier op de site worden gebruikt, of de echte namen van de dichters? Een bundel met voornamelijk vreemde nicknames, komt wel erg raar over toch? Of zie ik dit verkeerd?
datum 07-12-12 04:28
reactie 1
Autisme
Lijkt me een interessante opmerking....mss best even rondvragen want ik kan me voorstellen dat er ook dichters zijn die liever hun nicknames gebruiken of er onder bekent zijn....Grtjs Vicky
datum 07-12-12 11:24
reactie 2
besto
in principe worden de weergavenamen gebruikt, die kan iedereen zelf instellen. Bij het gedicht wordt ook jouw eigen 1001dichters pagina vermeld, zodat lezers altijd kunnen vinden wie de dichter is.

Het zou voor ons veel werk zijn om van iedere dichter apart zijn of haar gewenste naam te vragen.
datum 07-12-12 11:40
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Ik snap absoluut het probleem. Op ieder forum heeft men nicknames om anoniem te blijven. Maar persoonlijk denk ik dat namen als "Heks67" en "verwijderde gebruiker" niet echt goed uit de verf komen in een gedichtenbundel. Dat straalt ook af op het geheel. Als je meedoet aan een wedstrijd waarbij je kans maakt op publicatie, dan kies je er toch voor om wat minder anoniem te zijn. Het was maar een gedachte van mij hoor
datum 07-12-12 13:56
reactie 4
besto
Ik snap wat je bedoeld, maar iedereen kan zijn weergavenaam zelf aanpassen. We kunnen mensen niet dwingen om hun eigen naam erin te zetten, er zijn mensen die dat gewoonweg niet willen, dat respecteren we.

Het gedicht van "verwijderde gebruiker" zal hoogstwaarschijnlijk ook niet in de bundel worden opgenomen.
datum 09-12-12 23:20
reactie 5
Reiziger
Bob, ik begrijp je punt. En er is zeker iets voor te zeggen.
Zelf stel ik prijs op mijn pseudoniem/weergavenaam.
Dit item maakt in jeder geval iedereen even bewust van het feit dat de weergavenamen worden gebruikt.
Daarmee bereiken we in ieder geval dat het een bewuste keuze is van de schrijvers.
datum 13-12-12 13:15
reactie 6
Iloveher
Ik begrijp het ook, maar ik ben anoniem om redenen dat ik een geheim relatie heb en daar over schrijf, het zou voor mij echt niet gaan mijn echte naam te gebruiken hoewel ik wel zou willen. En als dat de reden zou zijn om niet mee te kunnen doen an gedichtenwedstrijden zou ik dat oo jammer vinden. Maar begrijp het wel. xx
Naar boven

1

Reageren op: Namen in gedichtenbundel

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.