Huiskamer: Songteksten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Lieve mensen, Dit wisten jullie nog niet maar ik schrijf ook liedjes en zing ook. Hebben jullie ideetjes voor een nieuw nummer???? Liefskus Alysha |
| reactie 1
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Wat voor nummers heb je al? c: |
| reactie 2
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Inderdaad, maar ik wist het volgens mij wel, uit je mailtje maar ja, waar wil je ideetjes over hebben?? |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Da's toevallig, ik schrijf ook liedjes Pas geleden heb ik Sinterklaas liedjes gemaakt, misschien kun jij dat ook doen? Of iets met Kerst |
| reactie 4
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
welk muziek (genre) ? |
| reactie 5
|
|
|
Ik heb ideeën voor liedjes voornamelijk pop. Dat zing ik ook het liefst! Dus voor pop/rock zou ik graag ideeën willen hebben. Kus Alysha |
| reactie 6
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik schrijf ook graag songteksten. Of ik ze kan zingen is een tweede |
| reactie 7
|
|
|
Engels is geen probleem |
| reactie 8
|
|
|
Beste Rianne103, ik heb een deel van mijn gedichten via privébericht gestuurd. Ik hoop dat daar een goed gedicht tussen zit. Probeer Aub niet net mÃjn gedichten te pronken. Als je nog meer gedichten en teksten wilt kun je me mailen naar [email protected] |
| reactie 9
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
Wil je mij eens een filmpje doorsturen hoe je een eigen liedje zingt [email protected] Alvast bedankt xxx Bibi |
| reactie 10
|
|
|
@Patros-Fibros Natuurlijk ga ik niet met jouw gedichten pronken, ik zet de auteur eronder ! Als je er nog meer zou willen sturen graag. @Bibilovesskielos waar moet ik een filmpje van sturen? begrijp het even niet denk ik... |
| reactie 11
|
|
|
Beste Rianne103, Ik stuur met alle liefde en een beetje wantrouwen de andere gedichten naar je toe. Ik wil eerst weten of ik je echt kan vertrouwen want één gedicht ligt diep in mijn hart. Ik heb volgens mij wel een idee van wat bibilovesskielos wil, namelijk precies datgene wat er staat. Een filmpje hoe je een eigen lied zingt, bijv. met of zonder muziek. Deel 2 van mijn gedichten probeer ik zo snel mogelijk te versturen. Groetjes Patros-Fibros |
| reactie 12
|
|
|
Ik snap dat je dat met beetje wantrouwen doet maar ik heb in privé bericht gezet wat je van mij kunt verwachten. Nou het probleem is dat ik nog geen goede opnameapparatuur heb en ik nog geen goed eigen lied heb kunnen maken, soms heb ik alleen muziek en soms alleen tekst of van allebei een beetje... Groetjes Alysha |
| reactie 13
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
Kijk rianne wil je een filmpje sturen van als je een van je eigen liedjes zingt ik wil je namelijk we eens horen zingen mijn email adres staat bij mijn vorige bericht xxx bibi |
| Naar boven | |