Gedichten check: marco
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
De eerste keer dat ik je zag gaan Begon mijn hart sneller te slaan ik had nooit kunnen dromen Dat ik de liefde van mijn leven In een trappenhuis tegen zou komen Later zag ik je weer gaan Je lachte naar me Zei me je naam 22 jaar geleden nu is dat ik je leerde kennen Jij mij met zoveel liefde verwende En ook al zijn we nu al een tijd uit elkaar Jij bent en blijft de liefde van mijn leven Ik zou nooit zo van iemand anders kunnen houden geloof me maar Ik ben blij met onze hechte band Jij ben er als ik je nodig heb ook al is er weinig aan de hand Nooit zal ik nog zo iemand vinden als jij wand ik hou nog erg veel van jou En jals we eens samen zijn kletsen en een leuke tijd hebben Ben ik gelukkig en blij Dit gedicht gemaakt voor mn ex hij vond het erg mooi en ontroerend gelukkig hebben we een goede band graag jullie mening |
| reactie 1
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Het is een mooi verhaal. Wel goed dat jullie vrienden bleven. Want als een contact na uitmaken helemaal weg is... dat is in mijn ogen nog veel erger en zwaarder. Brigitte, doe waar jij je prettig bij voelt! Ga zo door. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
mooi geschreven!, en helemaal met Jolien eens!! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
ja gelukkig zijn we hele goede vrienden van de week samen dagje weze shoppen voor sinterklaas voor de kids was erg gezellig en eerlijk we kunnen niet met elkaar maar eigenlijk ook niet zonder elkaar haha liefs brigitte |
| Naar boven | |