1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: Korte verhalen zijn verhuisd

1
datum 17-11-12 11:31
startpost
Verwijderde gebruiker
Is het mogelijk MIJN korte verhalen in het forum geplaatst weg te halen? Er is nu inmmers een aparte korte verhalensite!
datum 17-11-12 12:04
reactie 1
DJolien
Ja... tot nu toe kun je als er is gereageerd op een verhaal/iets in het Forum. Niet meer wissen of wijzegingen aanbrengen... best wel irritant soms. Want sommige Forum berichten zijn slechts een tijdelijke vraag en dan blijven ze er in staan. En ik snap het punt van HenkPost, er is een nieuwe site... dus ja.... misschien zijn er wel meer mensen die daar behoefte aan hebben. Kan er niet in ieders pagina onder ''mijn profiel'' een kopje onder met: mijn geschiedenis.. waar je dan je eigen dingen uit forum en dergelijke kunt wijzegen en wissen?
datum 17-11-12 16:40
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Ja ook het wissen/veranderen van een inzending is een goed idee.
Administratie: kom ermee!
datum 20-11-12 16:58
reactie 3
besto
Ik had dit idee even gemist. Wat is er mis mee om bepaalde topics gewoon te laten staan? Ze verdwijnen vanzelf naar beneden?

Over de kort verhalen, dat is een goed punt. Ik ga daar even iets op bedenken, waarschijnlijk sluiting van dit subforum en doorverwijziging naar de andere website erbij zetten.
datum 21-11-12 09:49
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Sluiting van dit subforum levert je weer ruimte op. Kun je voor die ruimte weer iets leuks bedenken! Succes!
Naar boven

1

Reageren op: Korte verhalen zijn verhuisd

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.