Gedichten check: ik ben terug, met nieuwe gedichten!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
hooi dichters! k ben er weer, ik ben nu wat gewend aan de 'grote' school, dus ik heb weer wat gedichtjes, alleen ik twijfel nogal.... hier is de eerste: kijk niet zo raar, is er wat met mijn haar, ik ben niet perfect maar, je hoeft me echt niet uit te schelden, want we zijn allemaal geen helden, en stilte tussen ons is maar zelden, want le scheld me uit, lacht me uit, en ik? ik huil het uit. hier komt de tweede: ik kijk naar boven en zie een vogel. hij straalt vrijheid uit. waarom heb ik dat niet, waarom voel ik de vrijheid niet? ik spring in de lucht, in de hoop te kunnen vliegen, maar ik kom terug. bij de grond, nog steeds kijkend naar de vogel. ik spring nog 1 keer.... maar dat was mijn einde. hebben jullie tips of wil je je mening geven, zet het hieronder in de reacties! lieffs van Sascha (mijnnaamgaatjeniksaan, zo heet ik ook op korte verhalen) |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
welkom terug en je kan ze toch gewoon alle twee insturen? liefss |
| reactie 2
|
|
|
ja, alleen ik vind ze niet zo leuk.... |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Lieve dichtende en verhalenschrijvende Sascha: laat de interpunctie maar achterwegen. Geen komma's of punten. Zelfs het vraagteken zou je weg kunnen laten. Ze kunnen beter zoals je zelf al concludeert. Ik zie in de twee gedichten dat je best wel wat weg kan laten om toch hetzelfde je lezers te laten weten. Laat om te beginnen woordjes weg als en, want, doe: de stilte tussen ons. Je tweede gedicht: Ik kijk naar boven zie een vogel die straalt vrijheid uit waarom heb ik die niet voel ik dat niet Ik spring in de lucht laat bij de grond maar weg spring ik nog een keer mijn wens komt ten einde kijk maar wat je doet. Succes |
| reactie 4
|
|
|
bedankt henk, ik zal er even over na denken |
| Naar boven | |