Gedichten check: Het is over!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Het is over, Ik hou niet meer van jou. Het is over, Ik voelde een hevige kou. Een kou van afstand, echt niet fijn. En dit doet me zeker ook veel pijn. Jij was ziek, en ik was gewoon op school, ik vertelde tegen mijn vriendin, ik maak het met hem uit. terwijl ik at van een stukje fruit. Maar iemand anders had het gehoord. en het ging door de hele school rond. Toen werd ik opeens door jou gebeld. Of ik het uit wou maken?? Ik zei: Nee, hoe kom je daar nu bij. jij was weer even blij. Toen twee uur later belde ik je op. mijn hele middag stond op zijn kop. Ik zei; ze hadden gelijk, ik ben niet meer verliefd op jou. er was een afstand, een afstand tussen mij en jou. Je vond het niet erg, we blijven vrienden. maar er was niemand die dit eigenlijk verdiende. We zijn gewoon vrienden, en niets anders meer van elkaar. op een of andere manier is dat best wel raar. maarja, beter zo dan anders toch? Echt waar, we zijn gewoon vrienden nu! |
| reactie 1
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
hej marcella ik vind het een mooi verhaal, maar het is niet echt een gedicht.... er zit wel rijm in, mooie rijm; maar het leest niet lekker, er zit geen ritme in.. snap je wat ik bedoel?? verander de zinnen en het is wel een mooi gedicht! kussiej Joop |
| reactie 2
|
|
|
ik vind hem ook niet zo mooi, maar om een of andere manier heb ik wel al mijn gevoel ingelegd! Maar toch bdankt voor de tips! XxX Marcella |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 14 |
zulke gedichten maak ik ook! Ze hebben bij mij ook gezegt dat er wel een verhaal in zit maar het niet goed rijmde. Ze zeiden je moet van A B A B doen ofzo zeiden ze. DUs: A:het was altijd zo stil zonder jou B:ik vond het een mooie tijd A A:Ik stond tegen jou een diepe strijd. Nu maak ik zulke gedichten XD alleen moet ik nu nog vragen aan mensen wat ze er NU van vinden |
| reactie 4
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Ik vind het een goed verhaal wat het verteld maar ik vond het ook een beetje lastig te lezen( een beetje zoals Joop ook zei) Maar ik denk altijd maar zo, Wat met je gevoel geschreven is is altijd iets goeds :o |
| reactie 5
|
|
|
Dankjulliewel XxX Marcella |
| reactie 6
|
|
|
Jette1996 Berichten: 15 |
Hee Marcella! Ik vind dat de andere wel gelijk hebben. Maar wel heel mooi geschreven. Schrijven met je gevoel is goed! Ik heb je niet meer gezien nee. Waar zit je nu op school dan? Kom je nog bij ons? xx |
| Naar boven | |