Gedichten check: 1 Dag
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
Wat als ik 1 dag God kon zijn Dan zou ik in woorden en zinnen, geuren en kleuren een nieuwe wereld verzinnen met een penseelstreek water toveren in woestijnen waar geen leven leek dan verzon ik duizend nieuwe dieren van gele olifanten tot paarse mieren en op een zot moment zet ik dan de wereld naar mij hand laat ik hem weerspiegelen, wie ik echt ben dan vernield ik al het kwaad verban ik ze van deze wereld waar alleen geluk bestaat weet jij wat er zou gebeuren? was je 1 dag God zou je dan net als mij, in woorden en zinnen geuren en kleuren een nieuwe wereld verzinnen? Wat als jij 1 dag God was? |
| reactie 1
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Als ik 1 dag God zou zijn, dan knipte ik met mijn ogen, en alle oorlog zou ik dan, helemaal weg hebben gezogen. Als ik 1 dag God zou zijn, dan klapte ik in mijn handen, en alle pesterijen, zou ik dan verbranden. Als ik 1 dag God zou zijn, dan sproeide ik regen, zo alle arme mensen, ook genoeg te drinken kregen. Als ik 1 dag God zou zijn, dan had ik een put zo diep, waarmee alle narigheid, zich daarin helemaal vastliep. En als jij 1 dag God kon zijn, wat deed jij dan? |
| Naar boven | |