1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: gedichtenwedstrijden

1
datum 11-11-12 17:10
startpost
Verwijderde gebruiker
hoi,
is het misschien een optie om voor de komende tijd bijvoorbeeld alvast 3 komende thema's voor de wedstrijden neer te zettten?
als je dan een 'goed' gedicht hebt, en je weet van:" hee, er komt een wedstrijd aan met dit thema" dan kun je hem bewaren, en later met de wedstrijd erop zetten!
is dat een optie?

groetjes,
Rianne
datum 11-11-12 18:01
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Ja ik weet niet als ze dit zullen accepteren maar ik vind het soms stom dat je zo lang moet wachten voor alle inzendingen... dan moet je nog wachten voor al de stemmen en DAN pas weet je wie gewonnen is... ik vind dat het TE lang duurt voor de komende gedichtenwedstrijd! Ik vind dat het minstens 1 maand moet duren... want de vorige was al van september en nu zijn we al november.... ja, ik weet het, ik heb nooit geduld gehad
datum 11-11-12 22:03
reactie 2
besto
De volgende wedstrijd zal korter zijn ook, maar nu halverwege kunnen we het niet meer even aanpassen... De thema's maken we niet van te voren bekend. Je kunt gedichten die reeds ingestuurd zijn volgens mij gewoon gebruiken voor de wedstrijd?
datum 12-11-12 12:15
reactie 3
Ellievanstam
Geachte redactie,
In mijn net geplaatste gedicht "Winterseizoen" staat een klein schrijffoutje.
Kunnen jullie het eerste woord van het 5e couplet "Een" veranderen in "En"?
Bijvoorbaat dank!

Hartelijke groet,
Ellie van Stam
datum 12-11-12 12:24
reactie 4
Admin
De spelfout in je gedicht kun je bewerken en opnieuw inzenden.
Naar boven

1

Reageren op: gedichtenwedstrijden

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.