Gedichten check: het lichaam hangt ( misschien )
|
startpost
|
|
|---|---|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
in het midden, van de winter waren ze koud, al zijn kinders er was geen eten, en geen hoop. in het midden, van de winter. Diep in de nacht, guur en vochtig. Lag hij daar, raadselachtig. Niet meer wetend, wie hij was. Op een plek, diep in de nacht. in de zomer, was hij er niet afscheid genomen, van zijn verdriet. het lichaam hangt, misschien nog steeds in de zomer, was hij er niet . -JPS |
| reactie 1
|
|
|
some1unimportant Berichten: 42 |
Wow, mooi geschreven zeg :O wel triest... Doet me denken aan een gedicht van Piet Paaltjens... Ben je trouwens expres in dit gedicht inconsequent wat betreft het gebruik van hoofdletters aan het begin van de zinnen, of had je gewoon geen zin om alles even 'netjes' te maken? (niet dat ik het erg vind en erover zeur ofzo, maar ik ben gewoon benieuwd of je het met een bepaald doel hebt gedaan of niet) Grtz! |
| reactie 2
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
heel erg bedankt, ik ben erg blij dat je het mooi vind. en hoe graag ik nu een filosofisch en kunstzinnig antwoord zou willen verzinnen. is het antwoord .. nee. ik had er geen bedoelingen mee. sterker nog ik had het niet eens in de gate, eigenlijk wou ik helemaal geen hoofdletters. groetjes -JPS |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja echt heel mooi |
| reactie 4
|
|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
Wauw.... het gedicht verteld gewoon een verhaal het is zeker een van de beste wat ik gelezen heb (sprakenloos) |
| Naar boven | |