Ideeën en suggesties: Meldingen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Ik vind het soms irritant om elke keer te gaan kijken bij mijn forumbericht als iemand gereageerd heeft. Kan dit niet gewoon bij je meldingen komen ? Zo is het makkelijker en beter! Hopelijk kan dit lukken... |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Dat is een goed idee, zet ik op het lijstje en komt er bij de volgende update. |
| reactie 2
|
|
|
Jeej! Leuk! |
| reactie 3
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Vind ik idd een goed idee.....bedankt alvast voor de vraag en de verandering binnenkort. Grtjs Vicky |
| reactie 4
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Handig!! Ik ben het ermee eens dat dat zo lastig is! Maar geld dat ook dat als je 7maand terug ergens iets hebt ingestuurd.. dat als er nu weer een reactie in komt. dat die meldingen komen? Of alleen van wat na de instellingsmogelijkheid is ingestuurd? |
| reactie 5
|
|
|
merel12 Berichten: 45 |
goed idee!!!! |
| reactie 6
|
|
|
Hoi DJolien, Daar zit ik nog over na te denken, voor sommige mensen is dit wel relevant, voor anderen niet. Ideeën hierover zijn welkom. Gr, Matthijs |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
maar bijvoorbeeld de gedichtenslang, daar wordt vrij veel op gereageerd, dan krijgt de starter daar steeds bericht over... zou het niet kunnen dat je dit aanvinkt, of je het wel of niet hebt? waarschijnlijk een onmogelijk idee maarja ;p |
| reactie 8
|
|
|
Misschien onmogelijk maar wel leuk... |
| reactie 9
|
|
|
Het idee was om bij elk topic dat je aanmaakt een extra vinkje te maken, als je dat aanvinkt krijg je een bericht. Voor oudere topics zou dit dus niet meer werken. |
| reactie 10
|
|
|
aah op die manier is het inderdaad wel een supergoed idee |
| reactie 11
|
|
|
Ja leuk! En wanneer zal dit gebeuren? Duurt het nog lang? :-) |
| reactie 12
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Goed idee Freak, en een net zo goede aanvulling Rianne! Lijk mij heel handig! |
| reactie 13
|
|
|
Ik denk dat het komende week wel op de planning komt, het is denk ik niet zo heel veel werk. |
| reactie 14
|
|
|
haha wat zijn wij toch ongeduldige dichters ;p |
| reactie 15
|
|
|
Hahha ja :-) |