Gedichten check: vechtend tot het einde
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Jana1996 Berichten: 7 |
helloo iedereen, dit is de eerste keer dat ik een gedichtje hier op zet. Dit is geschreven toen een meisje ervoor heeft gezorgd dat mijn vriendje het uit had gemaakt. Let me know what you think! de tijden met jou zo kort maar toch vol liefde ik gaf jou mijn hart mijn liefde en mijn ziel zij die zich moeide alles deed om ons te kraken je moest sterk zijn dat was het enige maar je gaf op en liet haar winnen mijn hart liet je vallen en zo brak het maar ik zal blijven vechten tot het bittere einde tot jouw liefde terug is en je samen met mij kan vechten tot de confrontatie waarin we winnen en ik je weer in mijn armen kan wijden zoals vroeger waarin ik me veilig voelde zonder problemen zonder alle pijn ik mis je en dat zal blijven tot we samen gaan strijden tegen haar en alle pijn van de afgelopen tijden.. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi gemaakt |
| reactie 2
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Liefde gaat niet altijd over Rode Rozen............en dat is gebleken.... Je bent zeker niet de enige in de wereld die deze dingen meemaakt..... Dit is trouwens een goed gedicht............dat moet ik ook toegeven...... Ben het ook helemaal eens met Nathan zijn reactie... Liefs Jolien |
| reactie 3
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
Ik vind het een heel mooi gedicht |
| reactie 4
|
|
|
Jana1996 Berichten: 7 |
dankjewel! Door dit te schrijven ben ik toch maar mooi over de breuk heen geraakt |
| reactie 5
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Heel mooi(:, Hoop voor je dat hij je weer kiest. |
| Naar boven | |