Gedichten check: TIPS?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Hallo mededichters, Hier weer een nieuw gedicht van mij, ik hoor graag wat jullie ervan vinden. En wat jullie tips zijn ps. Ik dicht voor mijn hobby dus ga niet al te kritisch kijken Met name de "ervaren" dichters onder ons Wanneer ik naar jou kijk, dan zie ik de ware jij Jouw hart verteld jouw verhaal aan het mijne In jou hart schuilt iets bijzonders, iets speciaals Het verbergt de ware kracht in jouw hart en ziel Bang om gekwetst te worden, bang voor de pijn Maar als je dan bij me bent, komt de kracht vrij Die kracht maakt mij veilig, zolang ik bij jou ben Sinds ik jou heb weet ik wat ware liefde betekend Ware liefde betekend niet alleen van elkaar houden Het betekent dat je altijd elkaar zal blijven steunen En dat wat de keuze ook zijn zal, er altijd achter staat Liefde valt niet uit te leggen, dat is wat ik zeker weet Maar ondanks dat, weet jij altijd wat ik voel en bedoel En dat is ook een van de vele reden dat ik zo van je hou Het mooiste aan jou is dat jij altijd jezelf bent, hoe dan ook Dat bewonder ik enorm, en daarom ben ik ook zo super trots Trots dat ik jou vriendje mag zijn, en dat voor altijd blijven zal |
| reactie 1
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Ik vind het een mooi gedicht, het enige wat ik zou aanpassen is je zinnen opdelen in stukken en ze mooi onder klaar plaatsen, zodat degene die je gedicht leest, meer overzicht krijgt en de kracht van je woorden mooier binnen komen....vooral niet te kritisch zijn voor jezelf, je schrijft mooie dingen...Liefs Vicky |
| reactie 2
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
ik sluit me aan bij Vicky verder mooi en goed gedicht -JPS |
| reactie 3
|
|
|
ard-jan Berichten: 45 |
(hier en daar zie ik wat taalfoutjes staan... dan zie ik de ware in jouW hart... ware liefde betekenT een van de vele redenEN jouW vriendje dusja, daar zou ik proberen goed op te letten! en trouwens, dit is niet bedoeld om je gedicht af te kraken ofzo, just trying to help! =S) maar verder, mooi gedicht!! |
| Naar boven | |