1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Hallo beste dichters

1
datum 17-10-12 03:19
startpost
lijpert
Ik ben helemaal nieuws sinds vandaag op deze geweldige site .
Ik ben mischien wat laat omdat ik al 2 gedichten heb geplaatst , maar ik kon het niet laten om mijn gevoelens te laten vloeien over het papier . Ik ben zeer nieuw op het gebied van dichten en kan wel is waar wat tips gebruiken . Doordat de persoon waar ik vaak mee praat en die mij bij staat in alle opzichten ben ik hier aan begonnen hij dacht dat het mij wellicht zou helpen. en ik ben bereid om alles te doen ! graag jullie mening over mijn gedichten en of het überhaupt wel klopt .
datum 17-10-12 14:14
reactie 1
Autisme
Welkom hier en heel veel lees en schrijfplezier!!
datum 17-10-12 14:45
reactie 2
lijpert
dankje wel op dit moment is schrijven het enigste wat mij voortsleept soms zie ik het niet zitten om de strijd aan te gaan met mijzelf , maar ik blijf door gaan tot het eind en schrijven helpt mij hierbij ontzettend bedankt voor je motiverende bericht
datum 17-10-12 14:58
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Welkom
Veel succes met schrijven !
datum 17-10-12 15:02
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Beste lijpert

Op de eerste plaats die naam helpt je ook niet echt vooruit als je je lijpert (blijft) noemen!
Ten tweede; je vraag of je gedicht wel klopt het volgende:

wat moet kloppen? Technisch, inhoudelijk?
In je hart kunnen wij niet kijken. Als je inhoudelijk bedoelt moeten we dat uit je gedichten halen.
Technisch? Welke eisen stel je aan je gedichten: moet het rijmen, vrije versie die niet hoeft te rijmen? Komt je gevoel goed over zonder te overdrijven of in herhaling vervalt e.d.

Kom maar met je eigen ideeen over iets dat van jezelf is en blijft en op die manier wilt verwoorden
datum 17-10-12 15:31
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Hey 'lijpert' :p

Welkom op deze site en je hebt mooie gedichten geschreven.
Ga zo door, ik ben benieuwd naar je volgende
datum 17-10-12 16:24
reactie 6
connydj
Jouw gedichten zijn, zoals ik lees uit jouw hart geschreven, misschien een onbewuste kreet, ze zijn erg mooi maar ik hoop voor jou dat het slechts hersenspinsels zijn en geen hartverscheurende waarheid.
datum 28-10-12 15:15
reactie 7
Reiziger
Welkom lijpert,
Wat je naam betreft sluit ik me bij Henk aan.
Ik hoop dat het schrijven je brengt wat je hoopt.
Naar boven

1

Reageren op: Hallo beste dichters

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.