Gedichten check: Stalker!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
dit gebeurd me nu echt geen pretje kan ik zeggen even een afreageer gedicht tussendoor zit er even doorheen op dit moment het ging beter tot dit gebeurde Angst kende ik niet zo snel Maar sinds dat jij hier ben komen wonen wel Wat naar persoon ben jij En echt van dat gedoe word ik niet echt blij Brieven door mn bus Met de woorden schatje en een dikke kus Man laat me met rust Denk je nu echt dat ik voor jou val Je bent een grote enge kwal Stomdronken stond je voor mn deur Echt geen aangename geur Maar kom maar op Ik sla je met een stuk hout op je kop Ik ben het zat om me niet prettig te voelen in mn eigen huis Wand jij ben echt niet pluis Blijf uit Mn buurt En ik wil niet meer dat je door mn ramen gluurt Mn andere buren hebben je erop aangesproken Terwijl ook zij de drank uit je bek roken Ik weet niet wie je ben verder En dat wil ook niet weten Laat met Me RUST!! Of anders zal je dat een keer gaan spijten!!!! |
| reactie 1
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Goed zo, laat die woede er maar uit komen!! En dat hij gewaarschuwd is, want van mij mag je echt kloppen met dat stuk hout. Het is gewoon schandalig dat de politie er niets aan wil doen, er moet altijd eerst iets gebeuren voor ze de door hebben hoe ernstig het is.....hou je taai meid en laat je vooral niet doen.....Liefs |
| reactie 2
|
|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Laat je niet kisten! Hou vol! Kus Alysha |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi geschreven. Hopelijk heeft ie zn lesje geleerd |
| reactie 4
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Sterktee meis het komt goed! Als hij jou nog steeds lastig blijft vallen, schakel de politie dan in! Het kan zo niet langer hoor, echt niet, Als hij een keer binnen komt? En als er wat gebeurt met jou? Ik kan je niet missen en velen anderen ook niet.. Schakel egt de politie in.. Liefss |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dat heeft ze al gedaan maar politie doet niks |
| reactie 6
|
|
|
simon-sleepzz Berichten: 9 |
sterkte hè, maar kijk wel een beetje uit met die plank!! als je er een mug mee plet dan krijg je zo'n rommel |
| Naar boven | |