Gedichten check: Nooit
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Nooit zal ik In andere armen rusten Nooit zal ik Andere lippen kussen Wnadt ik blijf je trouw Je weet immers hoeveel ik van je hou ook al is mijn hart versleten Jou zal ik nooit vergeten Wandt je woorden hebben mijn hart gerkaakt En je ogen Mij verliefd gemaakt Dit is een heel oud gedicht Gemaakt voor mijn ware grote liefde Jammer dat het toeb voorbij is gegaan Maar we zijn nog steeds vrienden Ik moest hieraan denken na een telefoongesprek met m vandaar dit gedicht nog maar eens op dit moment zit ik niet zo lekker in mn vel nog heb een kleine terugval Dat komt omdat ik gestalkt word door een buurman die pas in de straat is komen wonen kan er niet van slapen en de politie doet ook NIKS!!!!!!! vandaar dat ik er nog even niet ben mis jullie allemaal wel en bedankt voor al jullie lieve woorden en reacties blijven me echt heel goed doen en ontroeren Liefs Brigitte |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou, van je buren moet je het maar hebben :{ Waarom doet hij dat? HEeft ie niks beters te doen? Veel sterkte hoor, en mooi gedicht |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
mooi geschreven! heel veel sterkte ermee... liefs |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
ach ka je heb van die mensen..Nu heeft andere buren hem gewaarschuwd dat ie me met rust moet latenhoop dat het helpt? bedankt voor jullie lieve reacties liefs brigitte |
| reactie 4
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Hey Brigitte, oud of niet het is een mooi gedicht, gelukkig is jullie vriendschap wel blijven bestaan. Doe je zelf rustig aan en neem je tijd.....goed dat je wel steun krijgt van je andere buren, hopelijk denkt die ene daar ook over na en laat hij je met rust...je kan je energie wel voor iets anders gebruiken...Sterkte... Liefs van mij |
| Naar boven | |