Huiskamer: Geen gedichtje, meer een levensles
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Stephje Berichten: 34 |
Soms wou ik Dat ik er niet meer was Soms wou ik Dat ik er nooit geweest was Maar nu dat ik er bijna niet meer was Nu dat ik Bijna dood was Besef ik wat ik zou missen Besef ik waarvoor ik leef Het leven is dierbaar Je leeft maar één keer Denk dus heel goed na Voordat je het opgeeft! Korte uitleg: Heb vaak gedacht aan zelfmoord, door te veel kleine dingen die zich opstapelen. Heb het nooit gedaan omdat ik de mensen die me kennen geen verdriet wou doen, ik wil niet dat mensen lijden. Gisteren was ik bijna dood, heb heel veel geluk gehad in een ernstig ongeval. Nu besef ik dat de mensen meer en meer om me geven, dan dat ik ooit had gedacht. Ik weet nu dat iedereen het beste met me voor heeft, en dat ik blij mag zijn dat ik nog mag leven. Dus mensen die zich af en toe een zo rot voelen dat ze weg willen zijn, denk alsjeblieft even na, je hebt maar 1 kans, 1 kans om te leven. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi gezegd, Ben blij dat jij geen zelfmoord heb gepleegd |
| reactie 2
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Beste Stephje, Ik dacht dat ik de enige was die uit het leven zou willen stappen. Je moet gewoon je eigen gang gaan en niet doen wat anderen zeggen. Kom voor jezelf op en vecht terug. Wie 1 leeft moet goed leven |
| Naar boven | |