Huiskamer: Leeftijden
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Freak, ik weet hier wel iemand die in Belgie woont. Maar ze is niet meer actief in 1001. Maar het is een .nl site. Dus de kans is inderdaad veel groter dat er meer Nederlandse mensen op de site zitten. Zelf woon ik redelijk aan de Duitse grens.. En toch denk ik dat er hier meer Belgische mensen zijn dan Duitsers. Ik vraag me af of er wel eens Duitse leden op zitten. Omdat belgen vaker de Nederlandse taal kunnen als Duitsers. =) Groetjes |
| reactie 47
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik ben een nuchtere Fries van 15 jaar @Jolien: Katarina schrijft alleen maar in het Duits, dus de kans is er dat ze ook uit Duitsland komt. enibas.1001dichters.nl/ |
| reactie 48
|
|
|
Donkerman Berichten: 23 |
51 |
| reactie 49
|
|
|
Marouscha00 Berichten: 56 |
Ik ben 12, bijna 13 Ik kom uit Alkmaar, in Noord-Holland (Ik ben een echte kaaskop) |
| reactie 50
|
|
|
Stephje Berichten: 34 |
Ik kom uit België 't is ook best logisch dat Belgen de Nederlandse taal beter kunnen dan Duitsers, aangezien 60% van de Belgen Nederlands praten, en de andere 40% Nederlands krijgen op school |
| reactie 51
|
|
|
Marschris Berichten: 6 |
Ik hoor bij de "oude" garde...46 jaar en uit zuid holland! |
| reactie 52
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
dan hoor ik ook bij de oude garde, 60 jaar en woon in het oosten van noord-brabant |
| reactie 53
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Ik ben 24 |
| reactie 54
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
Hoi ik ben 11 jaar en jij? @timmtboy014 wie bedoel je? |
| reactie 55
|
|
|
totum Berichten: 20 |
13 jaartjes jong |
| reactie 56
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
@bibilovesskielos: ik weet niet meer over wie dit ging, denk dat ik dat wist doordat ik dat in een naam zag staan |
| reactie 57
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Ik ben ook 11 jaar. Maar word op 10 juli 12. |
| reactie 58
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Ik ben geboren in Haarlem. Woon sinds 1977 in West-Friesland tussen de bloembollen, schapen en bloemkolen. Henk |
| reactie 59
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Ik ben 36 en kom uit Zuid Holland |
| reactie 60
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
ik word 20 mei 12 |