Huiskamer: Gedicht uit m'n hart
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Star Poet Berichten: 58 |
Dag iedereen, Misschien kennen sommigen onder jullie me al, maar toch stel ik me nog eens kort voor. Ik ben een jongeman van 19 jaar en ben al altijd gepassioneerd geweest door de schrijfkunst. Ik blijf graag anoniem, omwille van enkele factoren uit mijn omgeving. Ik wou graag eens weten wat mensen van mijn gedichten vonden, dus daarom kwam ik op deze website. Laatst zag ik dat er een gedichtenwedstrijd was, dus dacht ik om mijn kans te wagen. Vandaag zie ik dat ik bij de laatste 41 geselecteerde zit en dat dit dus de stemmingsronde is. Ik zou het uiteraard uiterst bevredigend vinden als ik hierin een rol van betekenis kan spelen. Ik verplicht natuurlijk niemand, maar lees mijn gedicht als je wilt, en als je het goed vind, stem dan. Ik dank jullie alvast De link naar het gedicht: www.1001gedichten.nl/gedichten/74557/gezwegen_liefde/ |
| reactie 1
|
|
|
VSJ-Visser Berichten: 12 |
Mijn stem heb je! Heel mooi gedicht. Ik zou zeggen, ga door met schrijven van nieuwe gedichten. Dat doet je goed! |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt! Ik ga uiteraard door met schrijven. Ook moesten jullie het niet mooi vinden, want de gedichten dat ik schrijf zijn praktisch altijd voor mezelf of voor iemand dat me nauw aan het hart ligt. Dank |
| reactie 3
|
|
|
Gelukkig! Met het mooi vinden van een gedicht vind ik meer dat het een mooi opgebouwd gedicht is, woordgebruik etc. Niet zozeer het verhaal zelf, want die is voor de persoon zelf die het geschreven is En dat is ook iets heel goed om te doen. Als je een gedicht voor iemand anders schrijft merk je tijdens het schrijven ervan dat je die persoon niet alleen steeds beter leert kennen maar ook weet hoe diegene zich voelt. En dit helpt ook weer met onder andere het verbeteren van je eigen sociale kwaliteiten en het kunnen verplaatsen in iemand anders! Asje |
| reactie 4
|
|
|
Ik houd van je gedachtegang! |
| reactie 5
|
|
|
Vind ik leuk |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hey, mooi/leuk gedicht Ik ken je verder niet dus van mij krijg je een welkom. Leuk dat je doorgaat met schrijven |
| reactie 7
|
|
|
Bedankt allemaal. Ik ben al blij met die 6 stemmen, maar meer is natuurlijk leuker he |
| reactie 8
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
De zevende stem is ook binnen hoor, staat bij mijn favorieten |
| Naar boven | |