Gedichten check: Elfjes
|
startpost
|
|
|---|---|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Probeer eens een 'ELFJE' Een elfje is een gedicht(je) van elf woorden, verdeeld over 5 regels. bijvoorbeeld: water wie gaat ik ben eerst wat is het lekker vakantie De eerste regel heeft een woord, de tweede twee enz. De vijfde regel heeft weer een woord en bevat een samenvatting van het geheel. Een elfje is dus een woordentellend vers. Bovenstaande 'ELFJE' is niet van mijzelf, maar overgenomen van een website. Het volgende is van mij zelf: eens is verleden leeft apart tezamen met nu is heden lat-relatie Ik zou zeggen probeer het ook eens. |
| reactie 1
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Bladeren Kale bomen Regen en wind Vruchten op de grond HERFST Bedoel je zoiets Huib?? Grtjs Vicky |
| reactie 2
|
|
|
Ja, inderdaad. Prachtig! |
| reactie 3
|
|
|
Thanks Huib Romantisch Mooie vlam Warmte en genegenheid Herinnering aan een dierbare KAARSLICHT |
| reactie 4
|
|
|
thuis lekker binnen warme thee zetten samen op de bank weekend |
| reactie 5
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
Hallo Gaat het Ik hoop het Ik ben een meisje Daaaaaaaaaaaaaaaaag Is deze goed??? |
| reactie 6
|
|
|
Het laatste woord moet een samenvatting zijn van het geheel |
| reactie 7
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
dat kende ik al maar het blijft leuk: tranen stromen snel meisje met verdiet niemand die haar ziet eind |
| reactie 8
|
|
|
VSJ-Visser Berichten: 12 |
Water zuchtje wind zonnetje dat schijnt De aarde die verschuift Natuurelementen |
| reactie 9
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
Dieren Zijn tof Vind ik super Het zijn mijn lievelingsdieren Dieren |
| reactie 10
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
het laatste woord mag niet hetzelfde zijn als het eerste woord! dit elfje heb ik geschreven toen ik tien was voor mijn overleden opa: opa de beste ik ben happy met een opa zoals jij! |
| reactie 11
|
|
|
Uitslapen Geen stress Lekker lang ontbijten Hangen op de bank Weekend |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
ow dit is echt lang geleden, dit deed ik toen ik klein was altijd ben er totaal niet goed in maarja ^^ kort maar krachtig, soort van rijm woorden vormen snelle zinnen elfje(: |
| reactie 13
|
|
|
Doelpunt Groen gras Mijn favoriete sport Ruzie met de scheidsrechter VOETBAL |
| reactie 14
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
dromen vullen nachten die onrustig zijn maar zullen ze ooit uitkomen? |