Gedichten check: Wolk
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
Iedereen is uniek wat is dan normaal? normaal maakt me ziek vandaar dit verhaal Er was eens een meisje ja, zij had een naam Ze noemden haar Wolk ach, die Wolk ze zweefde tussen waarheid en waan Haar zag je vaak niet thuis of alleen maar spelend op straat waar ze gelukkig scheen Ze speelde met vrienden of kocht wat snoepjes met het geld dat ze verdiende met een koekjesverkoop Wolk was uniek van haar bestond er maar één tot haar uniekheid op een dag gewoon verdween ze wou wel eens weten, hoe dat was zo normaal ze huppelde niet langer dat was vergeten haar wijde rokken met felle kleuren die de wereld opfleuren verdwenen in de kast waar ze geen aandacht trokken Ze miste het wel zo dat uniek dus werd ze weer snel die wolk nu ze wist wat normaal zijn was wou ze het niet ze overtuigde anderen met hun vreugde, hun verdriet kom, wordt samen met mij uniek Net als Wolk, wil ook ik dat iedereen uniek is maar heb geen schrik doe maar gewoon mee Dan worden we in feite allemaal een beetje wolk die in elk ons eigen verhaal de Ik-persoon vertolkt deze heb ik geschreven voor in de les Godsdienst voor de lezen maar ik weet niet of het zo gepast/goed is en daarom zou ik graag eens jullie mening horen (; dus de boodschap is reageer! Danku! ♥ Elke |
| reactie 1
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Hoi Elke, Begrijp ik het goed dat je dit voor de klas gaat voorlezen? Ik weet niet hoe je klas is maar misschien is dat geen goed idee. De reden waarom ik dat zeg dadelijk gaan ze je misschien wel heel erg pesten omdat je iets persoonlijks dicht. |
| Naar boven | |