Huiskamer: Problemen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
hallootjess, Laatste tijd zijn er erg veel dingen gebeurd die negatief op mn vertrouwen hebben gewerkt, zowel het vertrouwen in de medemens als in mezelf, het kan zijn dat er daarom minder of geen gedichten van me komen komende tijd. Ik baal er echt enorm van en sommige dingen hadden niet zo mogen lopen maar het is niet anders. Heel kort gezegd komt het erop neer dat ik bedrogen ben door 2 mensen waar ik facking erg vna hou en de rest hou ik liever prive of eventueel een prive bericht, vandaar minder gedichtjes dus. Liefs |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
aaah, heel veel sterkte komende tijd! ik denk aan je! liefss xRianne |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hey, veel sterkte he |
| reactie 3
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Ik weet et schat. Als er iets is je weet me te vinden he! Liefss xxbenervoorje! |
| reactie 4
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Wat rot voor je... Sterkte en kop op!!! Liefss |
| reactie 5
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Vertrouwen is zo belangrijk en dit doet zoveel pijn als men dit breekt...sterkte meisje....Liefs Vicky |
| reactie 6
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Noes, je weet dat ik een luisterd oor klaar heb. Heel erg veel sterkte meissie. Onthoud, dat ik tegen jou niet zal liegen. Ik ga geen zachte leugen vertellen. Dan maar een kei harde waarheid. Maar jou bedriegen zal ik niet -x- liefs |
| reactie 7
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wie mensen vertrouwd, Raakt zichzelf kwijt. Maar je weet pas waar je van houdt, Als het vertrouwen je spijt. |
| Naar boven | |