Gedichten check: Laat me maar
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Bemoei je niet met mijn leven, laat me maar Morgen alweer een gezamenlijk gesprek Niet dat het zo vaak gebeurd maar in gedachten zeg ik heel de tijd: hou toch allemaal je bek Ik kan het allemaal wel alleen aan Waarom moet ik die pijn van jullie dan ook nog eens ondergaan Bemoei me niet meer met mijn leven dan hebben jullie geen pijn meer Want als ik niks meer tegen jullie over mijn problemen zeg doe ik jullie geen zeer Dan is het voor altijd goed en zijn we vrij Ja tuurlijk er zal een rottere tijd aanbreken voor mij Maar dat moet dan maar ik kan het wel aan Heb dat altijd nog gedaan Ik zal nooit anders zijn heb ik het idee Dus mij helpen…dat heeft geen zin nee Je kan wel over mij praten en vragen hoe het nou verder moet Maar jullie krijgen daarover toch steeds hetzelfde antwoord: ik vind alles goed Ik ga wel tegen alles in maar dat is omdat jullie me dan uiteindelijk los zullen laten Hoeven jullie nooit meer met mij over mijn problemen te praten Hebben jullie voor altijd rust en kan ik mijn eigen paden kiezen Ik zal het echt niet van mijn eigen ik verliezen Tot die vijfenveertig kilo en dan ben ik een vrolijke meid Gun me nu alleen nog voor eventjes tijd Ik ben er bijna bemoei je er nu niet mee en ga je eigen weg Hier word ik alleen maar ongelukkiger van dat is wat ik zeg Snijden zal ik niet meer doen Dat heb ik een paar maanden geleden al gezegd en dat geloofde jullie toen Maar heb het weer gedaan Wilde toen niet meer bestaan Maar nu rook ik en val ik af En gaat alles goed het snijden gebruik ik niet als straf Dat was voor de ontlading maar daar heb ik nu het roken voor Bijna iedereen begrijpt het dat is wat ik hoor Dat deden ze bij het snijden niet Het komt allebei op hetzelfde neer is er dan niemand die dat ziet Aan de ene kant wil ik om hulp schreeuwen maar dat heb ik al zo vaak gedaan Ik moet m’n eigen keuzen maken en nu alleen door het leven proberen te gaan |
| Naar boven | |