Vragen over de site: advertentie
|
startpost
|
|
|---|---|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Redactie, In mijn gedicht "Veel verborgen vrouwen" is een advertentie gehangen aan het laatste woord van de eerste regel, n.l. het woord 'slot'. Ik weet niet of dat bewust is gedaan of dat het op de één of andere manier is ingeslopen. Ik wil jullie vragen het te verwijderen, omdat ik niet wil dat mijn gedicht op deze manier wordt gebruikt. Met groet Huib Ik zie nu, na het bekijken van mijn andere gedichten, dat dit bij meerdere gedichten het geval is. Dit kan echt niet!!!!! Het doet werkelijk af. Huib |
| reactie 1
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Beste Huib....hoe kun je dat zien? Als ik je gedicht bekijk, merk ik niets op...denk ik...weet ook niet precies wat ik moet zoeken. In elk geval ik hoop voor je dat ze het snel oplossen, want ik kan goed geloven dat dit je niet lekker zit. Liefs Vicky |
| reactie 2
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Beste Huib, Graag een betere uitleg, er wordt niet IN de gedichten geadverteerd. Dit zou wellicht malware kunnen zijn aan jouw kant? Probeer anders even een screenshot te maken en me die te mailen op [email protected], dan weet ik wat je bedoeld. Groeten, Matthijs |
| reactie 3
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Hallo Matthijs, Ik denk dat het inderdaad aan mijn laptop ligt, want op mijn PC is er niets aan de hand. Ik denk dat ik een virus heb opgelopen, dat advertenties verbindt aan willekeurige woorden in mijn gedichten. Deze woorden zijn dan blauw gekleurd en onderstreept. Als je met je curser dan naar het woord gaat wordt er een pop-down menu zichtbaar, dat je doorklikt naar een advertentie. Vreemd?! Er was op tv wel iets over het gebruik van 'Internet Explorer' en virussen. Dus ....?! Sorry, dat ik de fout meteen bij jullie zocht, groet Huib |
| reactie 4
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Geen probleem. Succes met het verwijderen, wellicht kan ik je "Malwarebytes Antimalware" aanraden als programma om je computer te scannen? |
| Naar boven | |