Gedichten check: Blijf vechten lieve meid
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Voor mijn lieve, sterke, dappere vriendin Je was alleen Door al het strijden wist je niet meer waarheen Nu lig je daar alleen en stil Om een reden waardoor ik van binnen gil 38 kilo is er nog van je over Ik wilde dat we konden zeggen: we hebben het er niet meer over Maar deze ziekte sleep jij heel je leven mee Je leven is als de zee Vaak neemt het de kwade dingen weg als schelpen en zie je ze nooit meer terug Maar deze ziekte komt helaas weer terug en niet over een paar jaar: maar al heel vlug Nu lig je daar te vechten voor je leven Het doet me pijn en wilde dat ik je meer dan alleen dit gedicht kon geven Maar zelfs bezoek is niet toegestaan Maar ook al zie ik je nu niet je zal elk moment van de dag door mijn gebeden en gedachten gaan |
| reactie 1
|
|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
Wauw ben er stil van geworden wat een gedicht Liefs desiree |
| reactie 2
|
|
|
berodboy Berichten: 3 |
super mooie!! raakt me echt |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Erg mooi |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
echt heel erg mooi geschreven... ben er ff stil van...! x |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
zeker mooi en betrokken geschreven. Even een kleine opmerking: schrijf acht en dertig ipv 38 Oke? |
| reactie 6
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Mooi verwoord hoe moeilijk het is voor je vriendin, maar ook voor jezelf...Liefs Vicky |
| reactie 7
|
|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
@this-is-just-desiree bedankt voor je reactie<3 @berodboy dank je wel! @Nathan dank je wel |
| Naar boven | |