Huiskamer: hier zit ik mee
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
lieve dichters Zoals jullie zien ben ik al een tijdje afwezig geweest van deze site Dit kwam doordat ik een vriendje had waarmee ik veel tijd besteede Totdat ik er achter kwam hoe hij echt was Hij ging namelijk vreemd Ik zat een tijd diep in de put, omdat dit namelijk best vaak bij mij gebeurd Ik heb nog nooit een vriendje gehad die echt trouw aan me was Nu zie ik overal gelukkige stelletjes, En ik kan er niet meer tegen! Ik zou graag een vriendje hebben daar niet van... Maar ik weet gewoon niet of ik het nog aandurf. Ik ben zelf 15. Ik ben zelf wat steviger en dat vinden jongens niet leuk.. Maarja dit is waarom ik er niet was in een notendop Liefs |
| reactie 1
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Ik heb je idd gemist maar soms gaan andere zaken voor...al vind ik het hier jammer om te lezen wat er is gebeurd...Je bent nog zo jong, als je echt iemand tegen komt die je kan vertrouwen en leuke dingen mee kan doen, het klinkt mss cliche, maar dat voel je! Wil je wel sterkte wensen want zoiets kost altijd energie en gaat gepaard met de nodige emoties....maar beloof me 1 ding, geef alsjeblieft nooit het schrijven op voor een jongen.....Liefs Vicky |
| reactie 2
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
Lieve Vicky Ik weet niet hoe het kwam maar me motivatie was weg om te schrijven. Ik probeerde wel iets op papier te schrijven maar het lukte nooit Het leek wel alsof ik niks meer kon voelen, me gewoon helemaal leeg voelde Ik heb veel steun gehad van familie en vrienden en langzaamaan ging het weer beter met me. Op dit moment gaat het weer goed met me. Ik heb jongens wel oor een tijd afgezworen haha Liefss |
| reactie 3
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Die periode gaan we allemaal wel een paar keer door, maar gelukkig komen de woorden meestal vanzelf wel weer terug.....Ik had het mss een beetje verkeerd begrepen, dacht je gestopt was voor die jongen, en dat zou ik zonde vinden!! Je komt vanzelf wel weer leuke jongens tegen, geniet van je jonge leven en volg je hart, dan komt het vanzelf goed....Liefs |
| reactie 4
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ik weet niet meer wie je bent, aangezien je verwijderde gebruiker heet... ik ben het overigens wel met Vicky eens... je bent nog jong, laat het vriendjesleven even rusten... het komt wel eens, die ware boy... en als een vriendje vreemd gaat, dan is het hij jou ja niet waard? x |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hey, niet leuk wat je hebt meegemaakt. Ik kan niks anders zeggen dan.. Sterkte, probeer het van je af te zetten en probeer te genieten van het leven Jij krijgt vast ooit echt de ware die trouw is |
| reactie 6
|
|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Hey Samm heb je privé bericht gehad snap heel goed dat je daar mee zit. Snap je rotgevoel daarover ook kan dr over mee praten is echt niet fijn wens je veel sterkte! Kus Alysha |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 17 |
Awhhh! Wat rot voor je. Zelf heb ik nog nooit echt een vriendje gehad. Gewoon omdat ik niet echt ''happy'' met mezelf ben. Misschien komt het, misschien niet. Maar ik ben er voor je als je erover wilt praten. |
| reactie 8
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
@samm1997, Ik weet precies hoe je je voelt, als je er eens over wilt praten, dan laat het me maar weten. En als je wilt wil ik je ook wel mijn verhaal vertellen gr, Tim |
| Naar boven | |