1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: hier zit ik mee

1
datum 11-09-12 14:06
startpost
Samm1997
lieve dichters
Zoals jullie zien ben ik al een tijdje afwezig geweest van deze site
Dit kwam doordat ik een vriendje had waarmee ik veel tijd besteede
Totdat ik er achter kwam hoe hij echt was
Hij ging namelijk vreemd
Ik zat een tijd diep in de put, omdat dit namelijk best vaak bij mij gebeurd
Ik heb nog nooit een vriendje gehad die echt trouw aan me was
Nu zie ik overal gelukkige stelletjes,
En ik kan er niet meer tegen!
Ik zou graag een vriendje hebben daar niet van...
Maar ik weet gewoon niet of ik het nog aandurf.
Ik ben zelf 15. Ik ben zelf wat steviger en dat vinden jongens niet leuk..
Maarja dit is waarom ik er niet was in een notendop

Liefs
datum 11-09-12 14:21
reactie 1
Autisme
Ik heb je idd gemist maar soms gaan andere zaken voor...al vind ik het hier jammer om te lezen wat er is gebeurd...Je bent nog zo jong, als je echt iemand tegen komt die je kan vertrouwen en leuke dingen mee kan doen, het klinkt mss cliche, maar dat voel je! Wil je wel sterkte wensen want zoiets kost altijd energie en gaat gepaard met de nodige emoties....maar beloof me 1 ding, geef alsjeblieft nooit het schrijven op voor een jongen.....Liefs Vicky
datum 11-09-12 14:25
reactie 2
Samm1997
Lieve Vicky
Ik weet niet hoe het kwam maar me motivatie was weg om te schrijven.
Ik probeerde wel iets op papier te schrijven maar het lukte nooit
Het leek wel alsof ik niks meer kon voelen, me gewoon helemaal leeg voelde
Ik heb veel steun gehad van familie en vrienden en langzaamaan ging het weer beter met me.
Op dit moment gaat het weer goed met me.
Ik heb jongens wel oor een tijd afgezworen haha
Liefss
datum 11-09-12 15:22
reactie 3
Autisme
Die periode gaan we allemaal wel een paar keer door, maar gelukkig komen de woorden meestal vanzelf wel weer terug.....Ik had het mss een beetje verkeerd begrepen, dacht je gestopt was voor die jongen, en dat zou ik zonde vinden!!

Je komt vanzelf wel weer leuke jongens tegen, geniet van je jonge leven en volg je hart, dan komt het vanzelf goed....Liefs
datum 11-09-12 16:55
reactie 4
DJolien
Ik weet niet meer wie je bent, aangezien je verwijderde gebruiker heet... ik ben het overigens wel met Vicky eens... je bent nog jong, laat het vriendjesleven even rusten... het komt wel eens, die ware boy... en als een vriendje vreemd gaat, dan is het hij jou ja niet waard? x
datum 11-09-12 17:00
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Hey, niet leuk wat je hebt meegemaakt.
Ik kan niks anders zeggen dan.. Sterkte, probeer het van je af te zetten en probeer te genieten van het leven
Jij krijgt vast ooit echt de ware die trouw is
datum 11-09-12 21:30
reactie 6
Rianne103
Hey Samm heb je privé bericht gehad snap heel goed dat je daar mee zit. Snap je rotgevoel daarover ook kan dr over mee praten is echt niet fijn wens je veel sterkte! Kus Alysha
datum 27-10-12 20:48
reactie 7
Verwijderde gebruiker
Awhhh! Wat rot voor je. Zelf heb ik nog nooit echt een vriendje gehad. Gewoon omdat ik niet echt ''happy'' met mezelf ben. Misschien komt het, misschien niet. Maar ik ben er voor je als je erover wilt praten.
datum 27-10-12 22:39
reactie 8
timmyboy014
@samm1997,
Ik weet precies hoe je je voelt, als je er eens over wilt praten, dan laat het me maar weten. En als je wilt wil ik je ook wel mijn verhaal vertellen
gr,

Tim
Naar boven

1

Reageren op: hier zit ik mee

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.