Gedichten check: Het Dierenhotel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
In het Grote Dierenbos naast twee dikke bomen is een nieuw hotel gekomen ik ben hier de portier zegt Mier dat is niet waar! Roept Ooievaar Merel staat te koken in de keuken met bladeren van de beuken en vraagt aan ieder nieuw bezoek: lust u pannenkoek? Specht tikt de hele dag op de deuren en roept daarbij: u moet niet zeuren Konijn zegt tegen alle vrouwen: ik wil met u trouwen Ik ben hier de baas zegt Kikker en doe wat ik wil en knijpt Worm in zijn bil Reiger doet de afwas in zijn eigen plas Kever likt alle pannen uit Rat brengt het eten op zijn snuit Muis neemt iedere keer een hap van elk bord zodat hij steeds weer misselijk wordt Egel heeft vele dromen in het bed waarin ook de bezoekers komen Slak drinkt zijn melk aldoor uit een beker zonder oor Eend snoept balletjes uit de soep en poept die uit voor het hotel op de stoep De bezoekers vinden dit allemaal maar raar en zeggen dat tegen elkaar nu is het hotel al weer gesloten en komen er met helmen op Duizendpoten aangelopen om het nieuwe hotel te slopen! ©henkpost |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Grappig tekstje |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Dank je Nathan. Er is meer grappigs te lezen op mijn site hier |