Gedichten check: dan sta je straks alleen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
over een meisje dat ik ken. ik weet niet goed hoe ik met haar om moet gaan, ze doet heel stoer en zo, maar stelt zich ook ongelooooofelijk aann... :| misschien wel een beetje hard geschreven :p x Rianne Ben je misschien heel eenzaam? Is dat de reden dat je zo doet? Is het allemaal stoerdoenerij? Ik snap het niet zo goed? Als dit jou manier is om je best te doen, Misschien moet je er nog even naar kijken. Je doet zo meer of je baalt van ons, Daar begint het steeds meer op te lijken. Maar weetje, je bent niet de enige, De wereld draait niet om JOU heen. Als je zo door gaat, lieve meid, Dan sta je straks gewoon alleen. |
| reactie 1
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Het is wel goed om haar te vragen, want misschien zitten er hier wel misverstanden in. En... tja, je weet ook dat pubers niet altijd leuk zijn! Heel veel succes! xx |
| reactie 2
|
|
|
@Jolien thnx |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja moeilijk, ik denk gewoon geduld hebben. En mocht ze moeilijk doen; niks van aantrekken |
| reactie 4
|
|
|
@ Nathan, tja,, wat moet je anders.... (: maar het komt vast wel goed, het is voor haar natuurlijk oook niet makkelijk. |
| Naar boven | |