Gedichten check: Veroordeelde littekens
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Veroordeelde littekens Allemaal strepen op mijn huid Apathisch kijk ik voor me uit Zo had ik mijn leven nooit voorgesteld Toen ik klein was had ik voorspeld Als ze klaar zijn met pesten word ik gelukkig en ben ik vrij Maar blijkbaar hoorde dat niet in het toekomstplan van mij Ik werd niet gelukkig en was ook niet vrij Gelukkig is het pesten nu wel zo goed als voorbij Maar in mij is een gat geslagen Wat ik probeerde te vullen maar ik kreeg alleen maar nog meer vragen Niet leek te helpen tot op die ene avond een week nadat hij de laatste adem gaf Ik sneed mezelf en zei dat is mijn straf Ik wilde net als hem zijn probeerde ook de pijn te voelen die hij had gehad loog ik mezelf voor Ik kon niet meer stoppen ging er aan onderdoor Vele keren op het randje van de dood gelegen maar het leek wel alsof ik niet dood mocht gaan Ik kon niet meer leven, ik kon mezelf niet uitstaan Ging door met snijden en dacht dat ik alles onder controle had Maar het was juist een teken dat ik het niet meer aankon en bad Nu ben ik gered maar nog steeds niet gelukkig maar wel vrij in de geest Ik wilde vrij zijn in het leven wilde vergeten wat was geweest Maar die sneden en littekens in mijn arm gaan nooit meer weg Ik zat er mee en voelde me rot maar nu ben ik op een punt: dat is dan pech De dominee zei vanavond in de preek: de mensen zullen je bestraffen en je zal worden veroordeelt Ik schaamde me rot want dat hadden ze ook bij mij gedaan terwijl de wonden al zover waren geheeld Maar de dominee was nog niet klaar en met die zin werd mijn hart blij en stonden de tranen in mijn ogen ‘De Heere doet dat niet.’ En vanaf toen wist ik het: ik zal mijn Vader voor zover ik dat kan met al wat in mij is verhogen. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
Eigenlijk hoop ik nu alleen heel hard dat dit niet over jou gaat... Al wel heel mooi en fijn at je God kent, maar dat snijden erg! Wel heel mooi geschreven! 'Liefsx Rianne |
| reactie 2
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Ik sluit me helemaal bij Rianne aan...!! Liefss |
| reactie 3
|
|
|
@Rianne1998 Snap dat je dat hoopt, hoop ik zelf ook maar de waarheid kan niet vermeden worden en ja helaas heb ik het over mezelf! Dank je wel |
| reactie 4
|
|
|
draak Berichten: 12 |
Dit is echt zo mooi geschreven |
| reactie 5
|
|
|
@draak dank je wel |