Gedichten check: Je bent straks bij Mij
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Je bent straks bij Mij Voor mij is de Heere Jezus nummer één Zonder Hem kan ik nergens heen De duivel en mijn eigen ik stonden eerst op de eerste plek Maar Hij heeft er voor gezorgd dat 'ik' vertrek De duivel zal nooit weg zijn tot het einde daar zal zijn Maar Jezus helpt mij door die vragen van pijn De duivel wist het altijd beter Maar ben er nu achter...hij wist het al die tijd voor geen meter Het was de Heere die mij uit het diepe heeft gehaald Toen Hij kwam voelde ik me zondig en had gefaald Maar Hij legde Zijn hand op mij arm en zei: Na al dat strijden in wereld ben je na je sterven veilig bij mij |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi gedichtje |
| reactie 2
|
|
|
@NathanSchorer dank je wel voor je reactie doet me goed! Lang getwijfeld of ik zulke gedichten hier wel op moest zetten maar je reactie doet me goed en het is nog fijner om te horen dat jij dr ook zo over denkt! Kus Alysha May He all bless you<3 |
| reactie 3
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Heel erg mooi! Herkenbaar maar goed dat je het er toch hebt opgezet! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Je mag gewoon Nathan zeggen hoor |
| reactie 5
|
|
|
@Myself Dank je wel |
| reactie 6
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Ja dat snap ik zeker, herkenbaar probleem! |
| reactie 7
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Waarom plaats je dit gedicht in gedichten check? Probeer gewoon minder in gedichten check te plaatsen, twijfel niet aan jezelf. Sluit me bij de rest aan xx |
| reactie 8
|
|
|
@myself gelukkig dat je het snapt |
| reactie 9
|
|
|
julia1996 Berichten: 1 |
echt een fantastisch gedicht |