Gedichten check: Jullie reactie graag
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Autisme Berichten: 221 |
Wou gewoon even weten wat jullie hier van vinden.... Bedankt voor de reacties....Liefs Vicky Sterven...doe je maar 1 keer... Ik vraag me wel eens af Hoe het zou voelen Als je dood bent? Ben je dan echt verlost Van al je pijn? Van al je verdriet? Zou het graag Een keer beleven Om te kunnen vertellen, voelen... Wat het werkelijk met je doet Weet wel dat de rust en kalmte Die men beloofd Aantrekkelijk is Om op een dag De dood te gaan opzoeken Maar sterven... Doe je maar 1 keer in je leven Proberen kun je dit niet Hoe graag je ook zou willen... |
| reactie 1
|
|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Lieve 'Autisme' ik weet niet hoe het voelt als je dood bent maar als je dood gaat en je bent in dit leven 'verlost' zal je sterven als een naar huis gaan aanvoelen. Dan ga je naar je Vader. Dan heb je geen pijn meer, geen verdriet, geen zorgen en geen angst. Mag je voor altijd zingen en Hem aanbidden. Maar onthoud ook goed er is ook een andere kant als je dood gaat. Je kunt ook in de hel komen en dan worden je pijn en verdriet alleen maar versterkt! Dus als je gelooft dat de Heere Jezus voor jou gestorven is zal je niet benieuwd zijn hoe het is om te sterven maar verlang je naar het moment dat je gestorven bent en bij Hem zult zijn voor altijd! Het is trouwens een mooi gedicht! Kus Alysha |
| reactie 2
|
|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
Dit gedicht vind ik best wel hard maar wel erg goedd hoor! Liefsdesiree |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Het gewone aan de dood Ik heb een spreuk van mezelf er uitgelicht verweven in een kort gedicht: Het gewone aan de dood is dat iedereen sterft We hebben immers het leven voor een bepaalde tijd geërfd! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
heel erg goed hard maar erg goed verwoord heel mooi geschreven ook..liefs brigitte |
| reactie 5
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Dankjewel voor jullie reacties...Liefs |
| Naar boven | |