Gedichten check: Avondrood
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Als de avondrood opkomt Boven de blauwe zee Zal mijn ware liefde komen En neemt mij met zicht mee even een korte tussendoor ben nog niet helemaal mezelf maar ik kom er wel bedankt voor al jullie steun en lieve reacties ga snel al jullie gedichten lezen loop een beetje achter liefs brigitte |
| reactie 1
|
|
|
Boogschutter-67 Berichten: 14 |
Tja meid neem je tijd Op het gemakske hoor!!! Denk toch wel aan je en mis je ook wel hoor,maar nu ben jij even tot je zelf aan het komen en dat is ook heel erg belangerijk!!! Veel liefs en sterkte, Boogje |
| reactie 2
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Leuk gewoon om even iets van je te horen, je gaat regelmatig door mijn gedachten...de tijd die je nodig hebt moet je echt nemen....Lig ook heel erg achter met lezen....en mij hoor je ook niet veel op dit moment, alles zit een beetje in de knoop, en schrijven lukt ook niet echt....dus frustratie ten top!!! Denk aan je....je bent niet alleen...Liefs Vicky |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
inderdaad fijn om weere even wat van je te horen! maar neem je tijd sterkte! lieffsx |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Hai Brigitte ik miste je al! Doe rustig aan en pas goed op jezelf! Lieve groet van "Pien" |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sterkte, mooi gedicht |
| reactie 6
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Brigitte, fijn om weer iets van je te lezen. Gelukkig ben je nog wel eens online. Want helemaal weg van deze site mag je gewoon niet doen! Succes de komende tijd waar je succes bij nodig bent. Groetjes |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Dank jullie wel voor jullie super lieve steunende reacties doen me erg goed liefs brigitte |
| reactie 8
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Fijn inderdaad dat je weer wat van je laat horen!! |
| Naar boven | |