Gedichten check: Missen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Missen Allerlei liedjes dwalen er door mijn hoofd als ik loop over straat En alle ellende even heel ver achter me laat Met mijn muziek op tien Hoef ik de problemen voor even niet te zien Ik dacht dat met jou de problemen vanzelf verdwijnen zouden Maar ik wist niet dat van iemand houden Nog veel meer problemen geeft Dan problemen die een mens van zichzelf al heeft Maar ik heb me vergist en dat doet pijn Ik wilde alleen maar dicht bij jou zijn Maar de enige weg terug waar ik zo blij om was Is voor mijn ogen weggevaagd en dat besef ik pas Nu alles ineens zo donker is En ik je op dit moment zo mis Besef ik dat je hier nooit meer zult zijn Om me te helpen met mijn problemen en pijn Was je nog maar even hier Niet alleen om de plezier Maar ook om de liefde die we dan weer kunnen voelen En zodat ik even vergeet wat ze met missen bedoelen |
| reactie 1
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Mooi gemaakt! zo voelt het nu ook, Liefde brengt zelf ook problemen mee als anderen er het niet mee eens zijn! Toch wil ik voor hem gaan, Ook al mag het dan niet bestaan.. Su6! en sterkte!! Liefs mij |
| reactie 2
|
|
|
draak Berichten: 12 |
Echt heel mooi |
| reactie 3
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Mooi.....iemand missen is een verschrikkelijk gevoel....Liefs |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Heel mooi beschreven Rianne. Ik ben misschien te nieuwsgierig maar ik begrijp dus dat je er niet voor gaat? Lieve groet van "Pien" |
| reactie 5
|
|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
@roselien dank je wel voor je reactie. Inderdaad ga gewoon voor hem. Liefde overwint alles dus ook de meningen van anderen! Dank je wel nogmaals! @draak dank je wel! @autisme ja inderdaad ik haat dat gevoel en ik haat het dat ik daar wel de meeste inspiratie van krijg als je snapt wat ik bedoel |
| Naar boven | |