Gedichten check: Keer op keer
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Keer op keer Daar ging het meisje weer Keer op keer Dan vluchtte ze naar de wc Haar eten nam ze mee Iedere maaltijd vluchtte ze weer terug Ze deed alles heel vlug Ze maakte haar maag helemaal leeg Over haar gezicht liep een vuile veeg Ze was verscheurd vanbinnen Ze wist niks anders te verzinnen Haar vriend wilde haar niet meer zien Maar ze dacht als ik afgevallen ben misschien Dan zal hij me toch wel weer durven aankijken Op school bleef iedereen haar maar ontwijken Ze was te dik ze wist het wel Het was voor haar een spel Als ik elke week weer een paar kilo van mezelf geef… Ze wist niet dat er niks meer van haar over bleef Als ze in de spiegel keek zag ze een hoop ellende Ze wilde dat haar ouders haar wat meer verwende Maar haar ouders zeiden geen woord Er is niemand die naar haar hoort Ze bleef maar afvallen en afvallen Daar begon het mee daarna kwam het flauwvallen Ze spuugde al haar ellende in de wc Tegen elk tussendoortje zei ze nee Niemand op school wilde nog met haar praten Ze wilde haar alleen laten Ze wisten niet dat ze verscheurd was en alleen Maar daar keek iedereen overheen Haar ouders zeiden wel dit gaat niet goed Maar ze wisten niet wat anorexia met je doet Na maanden vol verdriet is ze opgenomen Ze wilde niet meer dromen Over haar leven en haar gelaat Maar toen haar ouders dat beseften was het al te laat Ze is nu veilig bij haar Vriend Want ook zij had een mooie toekomst verdiend Zij is gesloopt vanbuiten en vanbinnen Tegen haar vergevorderde ziekte was niks meer te beginnen Haar enige Vriend was Jezus en Hij zei; Wacht maar.. straks ben je veilig bij mij |
| Naar boven | |