Gedichten check: Tijd
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Tijd Ik moet je verlaten Hier wil ik nooit meer over praten Onze tijd is voorbij Nu is er weer tijd voor mij Tijd om mezelf te zijn Zonder pijn Tijd om mezelf weer op te bouwen Weer leren om andere mensen te vertrouwen Jij hebt me pijn gedaan tot in het diepst van mijn hart Het maakte me schuw en verwart Ik ga je verlaten Ik ga je niet haten Ook al heb je mij zo veel pijn gedaan Mijn hart zal altijd voor je openstaan Ik wil je niet verliezen maar het moet Je ziet niet wat het allemaal met me doet Het liefst zou ik hier bij jou blijven En je naam duizend keer opschrijven Maar het mag niet Zodat niemand ziet Dat ik je niet kan vergeten Niemand mag weten Dat na alles wat er gebeurd is Ik je nog steeds verschrikkelijk mis Ik ga nu weg maar ik beloof je ik kom terug Misschien wel heel vlug We gaan allebei vooruit Welke kant uit dat maakt niet uit Maar ik wil je terug dat weet ik zeker Na alles wat je gedaan hebt ben ik onzeker Daarom ga ik nu weg om mijn eigen leven weer op te bouwen En misschien kan ik jou dan ook weer vertrouwen |
| Naar boven | |