Gedichten check: Onverklaarbaar
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Rianne103 Berichten: 86 |
Onverklaarbaar Het is al zoveel jaar geleden Ze zeggen het behoort tot het verleden Maar de buitenwereld weet hier niks vanaf Wij missen je nog steeds sinds je je laatste adem gaf De strijd heb je verloren Je stem zullen we nooit meer horen Maar in onze harten zal je altijd blijven bestaan Zeker nu we zonder jou verder moeten gaan Onverklaarbaar Ik ben ontroostbaar Jouw verlies te moeten dragen Is iets wat ze niet van me zouden mogen vragen Jouw te moeten missen doet mij zoveel pijn Dat ik elke dag wens dat je weer bij me zou zijn Iemand verliezen Iemand die niet tussen leven en dood kan kiezen Het gemis zal niet overgaan Maar ik moet doorgaan Niemand begreep waarom jij moest gaan Waarom je ons alleen moest laten staan Zonder jou Ik weet niet of ik dat volhou Maar we moeten door Onze levens gaan weer voor Niet dat we je minder zullen missen Of dat we ons over een paar jaar in je naam zullen vergissen Nee dat zal niet gebeuren We zullen om je blijven treuren Want nu besef ik pas Hoe belangrijk jij voor ons was Het gemis doet pijn Maar je zult voor altijd in onze harten zijn Voor altijd in ons hart ~ lieve oma |
| Naar boven | |