Gedichten check: gedichtje, 'wordt dit nog beter'
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
dit gedichtje heb ik net geschreven, recht uit m'n hart, en ik ben heel benieuwd naar jullie mening! positief is altijd leuk, maar als je het niks vind, zeg dat dan ook gewoon asjeblieft (: liefs, Rianne Nog steeds moeilijk te bevatten, Al is het al zo lang geleden. Alles veranderde met de dagen, De tijd voorzichtig voorbij gegleden. Nog steeds lastig te begrijpen Het was gewoon een fout. Maar het is echt verdwenen. Het wordt alleen nooit meer zo vertrouwd. Ik mis je. Ik ben je kwijt. Je betekent zoveel voor me. Ik heb zo’n spijt. Gevoelens veranderen, En wij ook misschien. Maar wat er ook gaat gebeuren, Dit blijf je altijd zien. Wordt dit ooit nog beter? Krijg ik een kans dit goed te maken? Of blijft het altijd hoe het nu is? Blijf je me altijd afkraken? |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi gedicht Eigenlijk zijn alle gedichten die recht uit het hart komen toch wel de mooiste denk ik. Omdat je dat ook echt meent. Je hoeft niet persé regels/gedichtenregels - hoe schrijf je een gedicht - te volgen, als het maar vanuit je hart komt. zo is dat ook bij mij |
| reactie 2
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Idd recht uit het hart geschreven, ik heb er ook verschillende die helemaal niet rijmen en andere weer wel....blijf gewoon je gevoel volgen en dan verschijnt er vanzelf iets moois op papier...Liefs |
| reactie 3
|
|
|
Boogschutter-67 Berichten: 14 |
Heel mooi Rianne... |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
bedankt alle 3 liefs |