1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Nieuw gedichtenbundel en website

1
datum 27-08-12 18:57
startpost
Verwijderde gebruiker
Ik weet niet waar ik het moet plaatsen dus doe ik het hier maar
Dit heeft ook iets met gedichten te maken dus ja.

Ik heb een eerste echte gedichtenbundel gemaakt. Met 30 gedichten.
Sommige gedichten die ik op deze site heb geplaatst zitter er in, maar ook 'onbekende' gedichten. Ik heb de bundel aan familie laten zien en aan vrienden, volgens hen is het best de moeite om het te kopen
Het moet natuurlijk niet maar als je wilt, het is te koop bij de Shop op deze site.

Ik heb ook maar een website daarover gemaakt daarover: www.everyoneweb.com/nathanschorer/
Op deze site vind je meer info over het boekje 'Leven in de Maatschappij'. Verder is er niet veel te zien op de site maar als er een nieuwtje is, een nieuw, 2e gedichtenbundel ofzo (je weet nooit) dan komt het zeker op de site.
Dit was het zo'n beetje, ik weet verder niet wat ik nog kan vertellen hierover. Als je het koopt of je kijkt even op de site: veel kijk- en leesplezier

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust
datum 28-08-12 10:01
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Beste Nathan

Ik wil best enige ervaring met je delen over het uitgeven van een boek

Ik heb het vragen aan o.a. familieleden over mijn gedichten hoe ze die vinden al een tijdje achter me gelaten. Was ältijd goed en mooi.

Ook ik maak reclame via sites zoals die in de shop van Mijnbestseller, mijn uitgever,(1001 gedichten werkt met ze samen,) mijn site op bloggertje.nl, in mijn accounts bij 1001 gedichten en Webtales. Kan helpen, maar stel de verwachtingen niet te hoog in!
Wel heb ik dmv een concept in Mijnbestseller vorig jaar een persbericht opgesteld en verzonden naar uitgeverijen en kranten.
Dat leverde plaatsing op in de shops van o.a. AKO en Bruna
Ik heb geen vraag maar geef je een inkijkje in mijn aanloop naar publiciteit cq verkoop van mijn boekje: 50 Versjes rijmpjes en gedichten voor kinderen

Succes
Henk
datum 28-08-12 11:15
reactie 2
Admin
Hallo NathanSchorer,

Ik heb op onze Facebook pagina van 1001gedichten.nl een aankondiging gemaakt over je nieuwe gedichtenbundel! www.facebook.com/1001Gedichten

Verder is er een complete FAQ pagina beschikbaar voor het promoten van je gedichtenbundel 1001gedichten.mijnbestseller.nl/help/faq.php#76

Succes bij het promoten van je bundel!
datum 28-08-12 18:46
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Hallo Henk, reclame maken doe ik ook vaak, op Facebook heb ik een groot 'artikel' gemaakt. En ook verteld aan collega's, een exemplaar laten zien. Die zijn ook heel enthousiast. Binnenkort ga ik naar lokale boekhandels. Hoe heb jij dat gedaan? Gewoon erheen gelopen of eerst even gebeld/gemaild voor een afspraak?
datum 29-08-12 17:04
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Ik heb dat eerst aangekondigd gedaan. Telefonisch en/of 'n mailbericht. Ook heb ik promotie gedaan via weekbladen. Die heb ik eerst gemaild. En een gedicht laten plaatsen met een reclametekstje erbij!
Succes

Henk
Naar boven

1

Reageren op: Nieuw gedichtenbundel en website

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.